.

O elevă de clasa a X-a de la Liceul “Traian Lalescu” Hunedoara, unul dintre câștigătorii Concursului „Energie pentru viitor”

Folosirea algelor marine pentru producția de energie, turbine eoliene tip vortex – generatoare de energie – dar și prietenoase cu păsările, generator de energie montat în structura pietonală, dispozitive inovative de captare a energiei din apă, panouri solare flexibile ce pot fi montate pe orice suprafață, energie termală sau panouri termoelectrice care captează energie produsă de diferența de temperatură.

Acestea sunt câteva dintre alternativele prezentate de tineri privind sursele de energie care vor domina orașul viitorului în anul 2050, tema concursului online „Energie pentru viitor”, ajuns la final. În competiția organizată de E.ON Energie România 115 tineri din clasele a VIII-a până la a XII-a din întreaga țară și-au fructificat șansa de a se înscrie și de a câștiga cele 15 laptopuri puse în joc.

Unul dintre câștigători este o elevă de clasa a X-a de la Liceul Teoretic “Traian Lalescu” din localitatea Hunedoara, județul Hunedoara.

Le mulțumim tuturor celor care s-au înscris în concurs și au făcut un exercițiu de imaginație privind orașul viitorului în anul 2050. Chiar dacă numai 15 dintre ei au ajuns în finală, fiecare dintre cei care au răspuns provocării noastre sunt speciali prin interesul pe care l-au manifestat pentru lumea energiei inteligente și dominate de sursele regenerabile”, spune Claudia Griech, Directorul General Adjunct al E.ON Energie România.

Selectarea și evaluarea ideilor și proiectelor de către juriu (format din profesori, specialiști din cadrul E.ON și din domeniul comunicării și relațiilor publice) s-a făcut ținând seama de următoarele criterii:

  • răspunsul la provocare – în ce măsură ideile/proiectele ajută la rezolvarea unor posibile probleme legate de alimentarea cu energie a orașelor în 2050;
  • calitatea și creativitatea soluției găsiteîn ce măsură ideile/proiectele sunt inovatoare și dau dovadă de creativitate;
  • acuratețea informațiilorîn ce măsură elevii se folosesc de date sau analize relevante pentru a-și susține ideile/proiectele;
  • modul de prezentare a ideilor în ce măsură elevii au reușit să demonstreze o comunicare clară și persuasivă a ideilor/proiectelor.
Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate