.

Serviciul Administrativ al Primăriei preia conducerea cimitirului din Hunedoara

În urma numeroaselor sesizări ale cetățenilor din municipiul Hunedoara privind implicarea conducerii cimitirului în curățenie, întreținerea mormintelor și tot ce ține de buna organizare, am decis ca începând din această dimineață, conducerea Servicului Cimitire să fie preluată de un alt reprezentant al administrației locale.

Toți beneficiarii de venit minim garantat care au de efectuat muncă în folosul comunității se vor prezenta la Serviciul Public Administrare Cimitire și Pompe Funebre, unde vor primi de lucru în cadrul cimitirului. Vom aloca un număr suplimentar de muncitori pentru curățenia cimitirului. De asemenea, intenționăm să reabilităm toate aleile, să inventariem mormintele și să punem la punct toate contractele pentru locurile de veci încheiate între Serviciul Public Administrare Cimitire și Pompe Funebre și persoanele fizice din municipiul Hunedoara.În ședința de consiliu local din luna aprilie, consilierii au aprobat cumpărărarea unui teren cu suprafața de 5.188 mp, pentru a extinde cimitirul „Valea Seacă”. Lucrăm în prezent și la conceptul pentru construirea unei capele noi.

„Este foarte important să avem grijă de mormintele părinților și bunicilor noștri. Ne dorim un cimitir curat, civilizat, unde să putem merge pentru a ne reculege și nu ca să curățăm bălăriile. Orice funcționar public al Primăriei care este depășit de cerințele postului va fi schimbat din funcție – așa cum s-a întâmplat și în această dimineață cu vechea conducere a Serviciul Public Administrare Cimitire și Pompe Funebre”, declară Dan Bobouțanu, primarul municipiului Hunedoara. /Primaria Hunedoara

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate