.

În atenţia celor care au depus cerere înregistrată în perioada 2 -10 septembrie 2021 la Evidenţa Persoanelor Deva

Dacă cererea dumneavoastră a fost înregistrată în perioada 2 septembrie-10 septembrie 2021 la ghişeul Serviciului Evidenţa Persoanelor Deva şi nu au fost necesare verificări suplimentare în vederea emiterii/tipăririi cărţii de identitate, vă puteţi prezenta la ghișeu, zilnic, pentru a vă ridica actul de identitate: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau actul de identitate cu viza de reședință aplicată.

Program eliberare acte de identitate:

– Luni, Marți, Joi, Vineri: între orele 14:00-16:30

– Miercuri: între orele 14:00-18:30

Titularul actului de identitate se poate prezenta personal la ghișeu sau actul de identitate poate fi ridicat de persoana împuternicită, cu procură specială.

În perioada 9 – 17 septembrie 2021, Biroul Judeţean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor Hunedoara (B.J.A.B.D.E.P Hunedoara) a tipărit şi distribuit către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva un număr de 232 carţi de identitate.

19 cetăţeni au solicitat eliberarea/emiterea actului de identitate înainte de termenul de 10 zile, motivat cu cerere depusă şi înregistrată în registrul de audienţă.

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate