.

Farmec dă startul francizei. Unde s-a deschis primul magazin

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, marchează o nouă etapă în povestea sa de succes, prin lansarea oficială a sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital. Anunțul a fost făcut în cadrul unei conferințe de presă, la care au participat reprezentanți ai conducerii companiei.

Strategia de extindere a companiei Farmec prin proiectul de francizare vine ca urmare a creșterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de rețeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani și a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine. Astfel, după aproape un an de pregătiri, Farmec vine pe piață cu o oportunitate de business pentru antreprenorii care își doresc o afacere în domeniul cosmeticelor de calitate superioară cu recunoaştere internațională.

Primul magazin Gerovital în sistem de franciză a fost inaugurat în 11 iunie, la Bacău.

Pentru a intra în familia Farmec, viitorii parteneri de franciză au nevoie de spirit antreprenorial și de un buget de circa 50.000 de euro, din care mai mult de jumătate va fi alocat amenajării magazinului Gerovital.

Farmec oferă fiecărui francizat un pachet de know-how complet: de la consiliere și sprijin pentru deschiderea magazinului, până la tehnici de vânzare și programe de pregătire periodice despre relația cu clienții și training-uri despre produsele existente și cele nou lansate.

Pentru mai multe informații, contactați [email protected].

Sursa: https://gazetadecluj.ro

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate