.

Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin email, agențiilor pentru ocuparea forței de muncă

Urmare a diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocuparecătre agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusuluiSARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro,au fost dezactivate.

Pentru accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmiseîn format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă, adrese ce se regăsesc în ANEXA la acest anunț.

Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare – https://www.anofm.ro/index.html?agentie=&categ=4&subcateg=12

De asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici sunt rugați să contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncăîn raza cărora au sediul social.

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate