Direcția de Asistență Socială Deva reamintește administratorilor asociațiilor de proprietari din municipiul Deva, ale căror atestate urmează să expire în luna decembrie 2025, obligația legală de a-și reînnoi documentele în cel mai scurt timp.

act de identitate

acte de stare civilă (certificat de naștere, certificat de căsătorie)

certificat de calificare profesională pentru ocupația de administrator de condominii, conform Legii nr. 196/2018

cazier judiciar, care să ateste că solicitantul nu a suferit nicio condamnare pentru infracțiuni de natură economico-financiară

cazier fiscal

adeverință medicală, eliberată de medicul de familie, din care să rezulte că solicitantul este apt din punct de vedere medical pentru a îndeplini funcția de administrator de condominii

declarație pe propria răspundere din care să rezulte cu solicitantul nu se află în cursul urmăririi penale sau al judecății pentru infracțiuni de natură economico-financiară

dovada achitării taxei speciale pentru eliberarea atestatului (110 lei în prezent, conform Hotărârii Consiliului Local nr. 379/2024 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2025).