รn data de 30.06.2025 la ๐ฉ๐๐๐๐๐๐๐๐๐ ๐ฑ๐๐
๐๐ฬฆ๐๐๐๐ฬ โ๐ถ๐๐๐
๐ซ๐๐๐๐๐๐๐๐๐โ ๐ฏ๐๐๐๐
๐๐๐๐-๐ซ๐๐๐, ๐ญ๐๐๐๐๐๐ ๐๐. 5 a avut loc ๐๐๐๐๐ ๐ฬฆ๐๐
๐๐๐ฬฆ๐ฬ ๐
๐ ๐๐๐๐๐ cu partenerii din proiect la care au fost prezenศi:
-๐ด๐๐๐๐๐๐ ๐ด๐๐๐๐๐ (Manager de proiect), ๐จ๐๐
๐๐๐๐ ๐ฝ๐ฬ๐๐ฬ๐ฬฆ๐๐๐๐๐ (Asistent manager), ๐ช๐๐๐๐๐๐๐ ๐ท๐๐๐๐ (Responsabil achiziศii publice), ๐ด๐๐๐๐๐๐ ๐บฬฆ๐๐๐
๐๐ (Responsabil financiar) ศi ๐ณ๐๐๐๐๐๐ฬฆ๐ ๐ฝ๐๐๐๐๐ (Responsabil popularizare ศi organizare cursuri);
-primari/viceprimari sau dupฤ caz, reprezentanศi ai factorilor decidenศi din cadrul UAT-urilor partenere;
-responsabilii financiari sau de achiziศie din cadrul UAT-urilor partenere;
-bibliotecarii din bibliotecile partenere;
-voluntari รฎn procesul de livrare a cursurilor cฤtre membrii comunitฤศiilor deservite de cฤtre biblioteci.
Bibliotecarii ศi voluntarii vor participa la cursurile de formare organizate de ๐ฉ๐๐๐๐ ๐ด๐๐๐
๐๐๐๐ฬ.
ศedinศa a fost condusฤ de cฤtre doamna ๐ด๐๐๐๐๐๐ ๐ด๐๐๐๐๐ (Manager de proiect), care รฎntr-o maniera prietenoasฤ ศi degajatฤ a atins cele mai importante aspecte ale proiectului ศi a rฤspuns tuturor รฎntrebฤrilor adresate pe parcursul ศedinศei. Menศionฤm principalele idei ศi ordinea รฎn care ele au fost prezentate:
a) prezentarea generalฤ a proiectului;
b) etapizarea proiectului precum ศi planificarea activitฤศilor aferente รฎn scopul atingerii obiectivelor asumate;
c) bugetul general ศi defalcat pe fiecare partener รฎn parte;
d) aspecte ศi termene pentru achiziศiile publice;
e) mecanismul cererilor de transfer depuse de cฤtre beneficiari;
e) sesiune pentru bibliotecarii ศi voluntarii care vor participa la cursul de formare organizat de Banca Mondialฤ, ce fel de certificat vor obศine รฎn urma absolvirii cursului ศi aria acestuia de acoperire;
f) aspecte generale privind programul de dezvoltare a competenศelor digitale ale cetฤศenilor, organizarea cursurilor, campanii de popularizare, certificฤri;
g) mecanismul de comunicare ศi de lucru.