Cursuri de formare pentru bibliotecarii hunedoreni organizate de Banca Mondialฤƒ

รŽn data de 30.06.2025 la ๐‘ฉ๐’Š๐’ƒ๐’๐’Š๐’๐’•๐’†๐’„๐’‚ ๐‘ฑ๐’–๐’…๐’†๐’•ฬฆ๐’†๐’‚๐’๐’‚ฬ† โ€ž๐‘ถ๐’—๐’Š๐’… ๐‘ซ๐’†๐’๐’”๐’–๐’”๐’Š๐’‚๐’๐’–โ€ ๐‘ฏ๐’–๐’๐’†๐’…๐’๐’‚๐’“๐’‚-๐‘ซ๐’†๐’—๐’‚, ๐‘ญ๐’Š๐’๐’Š๐’‚๐’๐’‚ ๐’๐’“. 5 a avut loc ๐’‘๐’“๐’Š๐’Ž๐’‚ ๐’”ฬฆ๐’†๐’…๐’Š๐’๐’•ฬฆ๐’‚ฬ† ๐’…๐’† ๐’๐’–๐’„๐’“๐’– cu partenerii din proiect la care au fost prezenศ›i:
-๐‘ด๐’‚๐’“๐’Š๐’‚๐’๐’‚ ๐‘ด๐’‚๐’“๐’Š๐’‚๐’ (Manager de proiect), ๐‘จ๐’๐’…๐’“๐’†๐’†๐’‚ ๐‘ฝ๐’‚ฬ†๐’๐’‚ฬ†๐’”ฬฆ๐’–๐’•๐’†๐’‚๐’ (Asistent manager), ๐‘ช๐’†๐’“๐’‚๐’”๐’†๐’๐’‚ ๐‘ท๐’†๐’•๐’“๐’† (Responsabil achiziศ›ii publice), ๐‘ด๐’Š๐’‰๐’‚๐’†๐’๐’‚ ๐‘บฬฆ๐’‚๐’๐’…๐’“๐’– (Responsabil financiar) ศ™i ๐‘ณ๐’–๐’Ž๐’Š๐’๐’Š๐’•ฬฆ๐’‚ ๐‘ฝ๐’–๐’๐’„๐’‚๐’ (Responsabil popularizare ศ™i organizare cursuri);
-primari/viceprimari sau dupฤƒ caz, reprezentanศ›i ai factorilor decidenศ›i din cadrul UAT-urilor partenere;
-responsabilii financiari sau de achiziศ›ie din cadrul UAT-urilor partenere;
-bibliotecarii din bibliotecile partenere;
-voluntari รฎn procesul de livrare a cursurilor cฤƒtre membrii comunitฤƒศ›iilor deservite de cฤƒtre biblioteci.
Bibliotecarii ศ™i voluntarii vor participa la cursurile de formare organizate de ๐‘ฉ๐’‚๐’๐’„๐’‚ ๐‘ด๐’๐’๐’…๐’Š๐’‚๐’๐’‚ฬ†.
ศ˜edinศ›a a fost condusฤƒ de cฤƒtre doamna ๐‘ด๐’‚๐’“๐’Š๐’‚๐’๐’‚ ๐‘ด๐’‚๐’“๐’Š๐’‚๐’ (Manager de proiect), care รฎntr-o maniera prietenoasฤƒ ศ™i degajatฤƒ a atins cele mai importante aspecte ale proiectului ศ™i a rฤƒspuns tuturor รฎntrebฤƒrilor adresate pe parcursul ศ™edinศ›ei. Menศ›ionฤƒm principalele idei ศ™i ordinea รฎn care ele au fost prezentate:
a) prezentarea generalฤƒ a proiectului;
b) etapizarea proiectului precum ศ™i planificarea activitฤƒศ›ilor aferente รฎn scopul atingerii obiectivelor asumate;
c) bugetul general ศ™i defalcat pe fiecare partener รฎn parte;
d) aspecte ศ™i termene pentru achiziศ›iile publice;
e) mecanismul cererilor de transfer depuse de cฤƒtre beneficiari;
e) sesiune pentru bibliotecarii ศ™i voluntarii care vor participa la cursul de formare organizat de Banca Mondialฤƒ, ce fel de certificat vor obศ›ine รฎn urma absolvirii cursului ศ™i aria acestuia de acoperire;
f) aspecte generale privind programul de dezvoltare a competenศ›elor digitale ale cetฤƒศ›enilor, organizarea cursurilor, campanii de popularizare, certificฤƒri;
g) mecanismul de comunicare ศ™i de lucru.
Partajeazฤƒ aceastฤƒ ศ™tire

Lasฤƒ un rฤƒspuns