Prezentul proiect de act normativ cuprinde aprobarea actualizării cuantumului chiriilor aferente contractelor de închiriere pentru unitățile locative construite de către Agenția Națională pentru Locuințe, situate în municipiul Hunedoara, Strada Luncii, nr. 2, bl. 7, Aleea Cîmpului, nr. 4, bl. 6 și Strada Alexandru Vlahuță, nr. 16A, bl. 16A, conform anexei nr. 1 și anexei nr. 2 la proiectul de hotărâre.
Documentația aferentă proiectului de hotărâre include:
- Proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării cuantumului chiriilor aferente contractelor de închiriere pentru unitățile locative construite de către Agenția Națională pentru Locuințe, situate în municipiul Hunedoara, Strada Luncii, nr. 2, bl. 7, Aleea Cîmpului, nr. 4, bl. 6 și Strada Alexandru Vlahuță, nr. 16A, bl. 16A (.pdf în atașament)
- Anexa nr. 1 la proiectul de hotărâre nr. 82/05.03.2025 (.pdf în atașament)
- Anexa nr. 2 la proiectul de hotărâre nr. 82/05.03.2025 (.pdf în atașament)
- Anexa nr. 1 la raportul nr. 18470/05.03.2025 (.pdf în atașament)
- Anexa nr. 2 la raportul nr. 18470/05.03.2025 (.pdf în atașament)
- Referatul de aprobare nr.18469/05.03.2025 (.pdf în atașament)
- Raportul de specialitate nr.18470/05.03.2025 (.pdf în atașament)
Documentația poate fi consultată:
- pe pagina de internet a Primăriei municipiului Hunedoara, la adresa: https://www.primariahunedoara.ro/ro/transparenta-decizionala/proiecte-de-acte-normative-aflate-in-consultare-publica (proiectul de hotărâre nr.8/2025);
- la sediul Primăriei municipiului Hunedoara, Bulevardul Libertății nr.17 (panoul de afişaj);
- la Serviciul Informaţii pentru Cetăţeni şi Relaţii Publice, Monitorul Oficial Local, Relația cu Mediul Asociativ (fosta clădire B.R.D.).
Proiectul de hotărâre se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Serviciul Informaţii pentru Cetăţeni şi Relaţii Publice, Monitorul Oficial Local, Relația cu Mediul Asociativ.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice se pot transmite până la data de 17 martie 2025.
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituției la linkul: https://primariahunedoara.ro/ro/transparenta-decizionala/formular-colectare-propuneri-opinii-recomandari
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: [email protected]
- prin poștă, pe adresa Bulevardul Libertății, nr.17, Hunedoara
- la sediul instituției, Serviciul Informații pentru Cetățeni și Relații Publice, Monitorul Oficial Local, Relația cu Mediul Asociativ, de luni până vineri, între orele 8:00-16:00
Materialele transmise vor purta mențiunea „Propuneri privind dezbaterea Proiectului de hotărâre …..”
Propunerile trimise vor fi publicate pe pagina de internet a instituției, la linkul: https://www.primariahunedoara.ro/ro/transparenta-decizionala/registru-pentru-consemnarea-propunerilor-sugestiilor-sau-opiniilor
Nepreluarea recomandărilor formulate și înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de hotărâre, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică până la data de 16 aprilie 2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarea adresă de e-mail: [email protected] , persoană de contact: Toma Valerica
Publicat la data de 06.03.2025, aflat în dezbatere până la data de 16.04.2025.
Responsabil pentru relația cu societatea civilă
Toma Valerica