De miercuri, 19.06.2024, începe plata indemnizațiilor și a indemnizațiilor de protocol pentru președintele, locțiitorul acestuia, membrii BECL, personalul tehnic auxiliar și informaticienii BECL, președinții, locțiitorii, membrii ai birourilor electorale ale secțiilor de votare și operatori de calculator ai acestora, aferente participării la alegerile din data de 9 iunie 2024.
În perioada 19.06.2024-21.06.2024, Primăria Municipiului Deva va efectua plata indemnizațiilor pentru cele 46 secții de votare care au funcționat la alegerile din data de 09.06.2024, iar pentru cei care nu au reușit să-și ridice banii în intervalul menționat mai sus vor putea să-i ridice de la casierie în perioada 25.06.2024-27.06.2024.
Astfel, de miercuri, 19.06.2024, încep plățile electronice și plățile pentru cei care au optat să își ridice personal banii de la casieria Primăriei Municipiului Deva, situată în Piața Unirii, Nr.4 (Primăria Municipiului Deva), la camera nr. 21 și camera nr. 23.
Indemnizația se va elibera, personal, pe baza actului de identitate valabil, în original sau, după caz, a procurii notariale, în cazul prezentării altei persoane decât cea înscrisă în statul de plată, respectiv actul de identitate al persoanei împuternicite, conform următorului program:
ZIUA INTERVAL ORAR SECȚII
MIERCURI
19.06.2024 8:30-17:00 1-16
JOI
20.06.2024 8:30-17:00 17-33
VINERI
21.06.2024 8:30-15:00 34-46
MARȚI-MIERCURI-JOI
25.06-27.06.2024 orele 8:30-16:00 – pentru cei care nu au reușit să-și ridice banii de la casierie în perioada 19.06 – 21.06.2024
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Deva