- Informații generale privind autoritatea contractantă în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, număr de telefon, fax și/sau adresă de e-mail, persoană de contact: Municipiul Brad, CIF 4374962, Brad, str. Independenţei, nr. 2, judeţul Hunedoara, telefon 0254612665 – interior 117, fax 0254612669, e-mail [email protected].
- Informații generale privind obiectul închirierii, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Obiectul închirierii prin licitație publică îl reprezintă spațiul comercial, în suprafața de 29,00 mp., înscris în Cartea Funciară nr. 69721 Brad, aparținând domeniului privat al Municipiului Brad, situat în municipiul Brad, strada Avram Iancu, nr. 6B, județul Hunedoara.
Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. nr. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 33 din data de 27.02.2025.
- Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: Se poate obține de la Serviciul Administrarea Domeniului Public și Privat din cadrul Municipiului Brad.
3.2. Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul autorității contractante de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Municipiului Brad – Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat – camera 16, str. Independenței, nr. 2, judeţul Hunedoara.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul: 200 lei se achită la casieria autorității contractante sau în cont RO63TREZ36921360250XXXXX deschis la Trezoreria Brad, CIF 4374962.
3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 21.03.2025, ora 16:00.
- Informații privind ofertele: Municipiul Brad, str. Independenței, nr. 2, județul Hunedoara, Camera 16.
4.1. Data-limita de depunere a ofertelor: 31.03.2025, ora 10:00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Registratura Municipiului Brad, din Brad, str. Independenței, nr. 2, jud. Hunedoara, camera 1.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar original.
- Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 31.03.2025, ora 12:00 la sediul Municipiului Brad, din Brad, str. Independentei, nr. 2, jud. Hunedoara.
- Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenelor pentru sesizarea instanței: Tribunalul Hunedoara, Deva, B-dul 1 Decembrie 1918, nr.35, județul Hunedoara, telefon: 0254 211 574, fax: 0254 262 251, e-mail: [email protected].
- Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 06.03.2025