Angajații Casei de Asigurări de Sănătate Hunedoara au încetat protestul, astfel că, începând de astăzi, activitatea de relații cu publicul a fost reluată, iar plățile pentru spitale, servicii medicale și medicamente vor fi efectuate cu celeritate.
„Mulțumim tuturor asiguraților și furnizorilor de servicii medicale, medicamente și dispozitive medicale care, în toată această perioadă, au dat dovadă de înțelegere și solidaritate cu angajații CAS Hunedoara. Vă asigurăm că, în continuare, prioritatea noastră rămâne asigurarea accesului rapid la servicii medicale a tuturor pacienților și depunem toate eforturile pentru ca hunedorenii să beneficieze de un sistem de asigurări sociale de sănătate performant și la standarde înalte de calitate”, a declarat Adrian David, directorul general al CAS Hunedoara.
La nivelul instituției, programul de relații cu publicul se desfășoară astfel:
LUNI – JOI, între orele 08.10 – 14.00
VINERI, între orele 08.10 – 12.00
De asemenea, pentru orice informații, sugestii sau reclamații, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0254.219.280, fax 0254.218.911, e-mail [email protected].