Persoanele care beneficiază de carduri de energie, dar care au fost anunțate de Compania Națională Poșta Română că depășesc plafonul de 2000 lei/lună/membru de familie/loc de consum – deoarece au fost luate în calcul și venituri ale unor persoane care figurează doar scriptic la adresa de domiciliu, se pot adresa Compartimentului Asistență Socială din cadrul Primăriei comunei Vețel pentru a solicita o anchetă socială. Procedura va stabili persoanele și numărul celor care locuiesc, în fapt, la locul de consum.
Cererea pentru efectuarea unei anchete sociale se depune la Primăria comunei Vețel însoțită obligatoriu de următoarele documente: înștiințarea trimisă de către Poșta Română, o copie după actul de identitate, adeverință eliberată de către Registrul Agricol al Primăriei comunei Vețel în care se înscrie numărul de persoane care figurează la adresa locului de consum.
Termenul de finalizare al anchetei sociale solicitate este de maxim 10 zile lucrătoare de la data depunerii cererii, a precizat administraţia locală.
Persoanele îndreptăţite să beneficieze de un card de energie sunt pensionarii care au împlinit 60 ani, cu venituri mai mici sau egale cu 2000 lei/lună, pensionarii cu pensie de invaliditate, indiferent de vârstă, cu venituri mai mici sau egale cu 2000 lei/lună, copiii și adulții încadrați în grad de handicap grav, accentuat sau mediu, cu venituri mai mici sau egale cu 2000 lei/lună,
familiile beneficiare de alocație pentru susținerea familiei şi familiile sau persoanele singure care beneficiază de ajutor social.