Persoanele din municipiul Deva care au depus dosare pentru obținerea unei LOCUINȚE SOCIALE mai au la dispoziție O ZI pentru REACTUALIZAREA acestora – în vederea întocmirii listei de priorități valabilă pentru anul 2022.
Doasarele care nu vor fi actualizate până vineri, 29 octombrie 2021, NU VOR FI INCLUSE în lista de priorități!
Lista actelor necesare pentru reactualizarea dosarelor poate fi consultată pe site-ul Primăriei Municipiului Deva – www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială – PROBLEME / TIPIZATE / LĂMURIRI sau accesând link-ul: http://www.primariadeva.ro/locuinte-a-n-l-locuinte-sociale-locuinte-de-necesitate-locuinte-de-serviciu/locuinte-sociale.
Documentele pot fi transmise Direcției de Asistență Socială Deva prin 3 modalități:
– direct la SEDIUL instituției (Str. I.L. Caragiale, nr. 4 – parter), cu respectarea măsurilor prevăzute de legislația în vigoare pentru prevenirea răspândirii COVID-19, precum și a recomandărilor reprezentanților DAS Deva
– ONLINE – pe adresa: [email protected]
– prin POȘTĂ sau CURIER – pe adresa: Direcția de Asistență Socială Deva, Str. I.L. Caragiale, nr. 4, județul Hunedoara (data poștei: 29 octombrie 2021)
DE REȚINUT! Solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: [email protected].
Informații suplimentare privind reactualizarea dosarelor pentru locuințe sociale se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380 și 0737.036.002 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva