În cel mult două luni, toți clienții Hidroelectrica ar trebui să primească facturile întârziate la curent. Cel puțin așa susține conducerea companiei. Sunt și întârzieri de 9-10 luni.
Pe site-ul companiei, clienții sunt anunțați că, după ce vor primi facturile pentru ultimele luni, vor avea până la 45 de zile să le achite. De asemenea, pot opta și pentru plata în rate.
Potrivit Hidroelectrica, sunt permise 6 tranșe.
Întârzierile de aproximativ 10 luni au fost provocate de introducerea unui nou sistem informatic.
Acum, numeroși clienți nu așteaptă încă din vară să primească facturile.
Conducerea companiei a transmis, recent, că toți clienții Hidroelectrica ar urma să primească facturile restante în următoarele două luni.
Pe site-ul companiei, sunt prezentate „scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”.
Clienții sunt anunțați că termenul de plată a facurilor Hidroelectrica este unul relaxat, „de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități”.
Cei care vor întâmpina dificultăți la achitarea facturilor au posibilitatea să achite sumele pentru consumul din ultimele luni în 6 rate egale.
Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare pe site-ul Hidroelectrica. Acesta trebuie trimis la adresa de mail [email protected] sau poate fi depus în format fizic la sediile companiei. /www.europafm.ro