Direcţia Publică Locală de Evidenţa Persoanelor şi Stare Civilă Deva aduce la cunoştinţa cetăţenilor municipiului Deva că, începând de luni, 9 septembrie 2019, termenul de eliberare a cărţii de identitate este de 7 zile calendaristice de la înregistrarea cererii şi depunerea actelor necesare la Serviciul de Evidenţa Persoanelor. Excepţie fac situaţiile în care sunt necesare verificări prevăzute de lege.
Potrivit DPLEPSC Deva, în cazul eliberării vizelor de reşedinţă, se menţine termenul de 3 zile de la depunerea documentelor.
Legislaţia în vigoare prevede un termen de 30 de zile pentru eliberarea actelor de identitate, care poate fi prelungit cu cel mult 15 zile de către şeful serviciului public comunitar de evidenţa persoanelor.
La Deva, eliberarea actelor de identitate în regim de urgenţă nu implică taxe suplimentare!
Cetăţenii care doresc să obţină cartea de identitate se pot programa și online pentru depunerea documentelor necesare, prin intermediul unei aplicaţii disponibilă de la 1 august 2018 pe www.primariadeva.ro – Secţiunea Servicii online.
Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva eliberează acte de identitate pentru cetăţenii din municipiul Deva şi localităţile aparţinătoare (Archia, Bârcea Mică, Sântuhalm şi Cristur), precum şi cetăţenilor din cele şase comune arondate (Şoimuş, Veţel, Brănişca, Hărău, Certeju de Sus şi Cârjiţi).
Informaţii suplimentare despre obţinerea actelor de identitate se pot obţine la numerele de telefon 0254.234.533 şi 0726.700.767 sau pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/fisiere/userfiles/termene%20septembrie%202019-%20Copy%20-%20Copy.pdf.
Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva are program de lucru cu publicul în zilele de luni, marţi, joi şi vineri – între orele 8:30-16:30 şi miercuri – între orele 8:30–18:30.