Direcția de Asistență Socială Deva utilizează SMS-ul în bloc, începând de marți, 19 aprilie 2022. Instrumentul este unul extrem de util și ajută la îmbunătățirea și creșterea calității serviciilor furnizate, dar și la consolidarea relației cu persoanele care beneficiază de acestea – cu atât mai mult cu cât instituția urmărește acordarea unor servicii sociale în raport cu nevoile și așteptările tuturor categoriilor de populație.
Practic, SMS-ul în bloc (sau Bulk SMS-ul, cum mai este cunoscut) permite expedierea de mesaje către mai multe persoane, în același timp. Mesajele se transmit pe loc și ajung direct la destinatari, pentru că, astăzi, toată lumea are telefonul la îndemână.
Avantajele noului serviciu utilizat de DAS Deva au fost deja apreciate de către destinatarii primelor mesaje.
Peste 100 de persoane care beneficiază de servicii sociale au primit, prin SMS-ul în bloc, un chestionar cu 7 întrebări referitoare la modul în care decurge interacțiunea acestora cu instituția. Practic, este vorba despre un sondaj de opinie prin care DAS Deva urmărește gradul de satisfacție al cetățenilor față de serviciile sociale oferite. În plus, devenii sunt încurajați să facă propuneri pentru îmbunătățirea și creșterea calității serviciilor acordate de instituția publică.
Răspunsul la întrebări durează mai puțin de 2 minute și nu implică furnizarea de nume și prenume sau adrese.
Tot ce trebuie să facă destinatarii SMS-ului este să dea click pe link-ul primit în mesaj, să bifeze varianta sau variantele de răspuns cu care sunt de acord, iar la final, să apese butonul „Trimite”, pentru validarea chestionarului.
DAS Deva va lua în considerare toate opiniile și propunerile transmise de către destinatarii mesajelor. Totodată, instituția va utiliza SMS-ul în bloc și pentru comunicarea de știri, notificări sau orice alte informații utile cetățenilor.
Direcția de Asistență Socială Deva