.

Sistem de preselecție în vederea fluidizării traficului autovehiculelor de transport marfă la vama Nădlac 2

Pe 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐚𝐫𝐞 𝐢̂𝐧 𝐭̦𝐚𝐫𝐚̆ prin punctul de frontieră Nădlac 2 (autostrada A1) #CNAIR are în curs de implementare un sistem de preselecție în vederea fluidizării traficului autovehiculelor de transport marfă. Sistemul este în perioada de testare și calibrare, timp în care se vor îmbunătăți algoritmii de selectare a traficului greu.
🔝 Un prim sistem similar a fost introdus de către DRDP Timişoara în urmă cu circa un an, pe sensul de ieșire din țară prin PTF Nădlac 2, și a avut ca rezultat o scădere a timpilor controalelor specifice efectuate de CNAIR în acest punct de frontieră.
𝑪𝙪𝒎 𝒇𝙪𝒏𝙘𝒕̦𝙞𝒐𝙣𝒆𝙖𝒛𝙖̆:
Cu ajutorul sistemului multiplatformă securizat de senzori, 𝒂𝒖𝒕𝒐𝒎𝒂𝒓𝒇𝒂𝒓𝒆𝒍𝒆 𝒄𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒓𝒆𝒄 𝒑𝒆 𝒍𝒂 𝒑𝒐𝒂𝒓𝒕𝒂 4 𝒅𝒊𝒏 𝑷𝑻𝑭 𝑵𝒂̆𝒅𝒍𝒂𝒄 2 și care nu prezintă risc de depășiri de mase sunt dirijate, printr-un mesaj transmis pe un ecran, pe o bandă rapidă, amenajată special, unde autocamioanele nu mai sunt cântărite.
🚛 Vehiculele care prezintă risc de depășire a maselor maxim admise sunt dirijate pe cele două benzi dotate cu sisteme de cântărire. Pe artera inscripționată EU 🇪🇺 vor putea circula numai automarfarele înmatriculate în Uniunea Europeană. Pe artera inscripționată ALL TRUCKS vor putea circula atât autocamioane înmatriculate în state non-UE, cât și cele înmatriculate în state UE, dacă artera inscripționată EU este suprasolicitată sau artera ALL TRUCKS este liberă.
Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate