Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva: În atenţia celor care au depus cerere înregistrată, în 5-6 august 2021, pentru eliberare acte de identitate

Dacă cererea dumneavoastră pentru emiterea actului de identitate a fost înregistrată în perioada 5 – 6 august 2021 și nu a necesitat verificări suplimentare, vă puteţi prezenta la ghișeu, zilnic, pentru ridicarea documentului.

Program eliberare acte de identitate:

– Luni, Marți, Joi, Vineri: între orele 14:00-16:30

– Miercuri: între orele 14:00-18:30

Titularul actului de identitate se poate prezenta personal la ghișeu sau actul de identitate poate fi ridicat de persoana împuternicită, cu procură specială.

În perioada 16-20 august 2021, Biroul Judeţean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor Hunedoara (B.J.A.B.D.E.P Hunedoara) a tipărit şi distribuit către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva: – în data de 16 august 2021 au fost tipărite un număr de 7 cărţi de identitate (cereri depuse cu solicitări de audienţă) şi care au fost distribuite în data de 17 august 2021, de către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva- în data de 17 august 2021 au fost tipărite un număr de 48 cărţi de identitate (cereri depuse în perioada 5-6 august 2021) și care au fost distribuite în data de 19 august 2021, de către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva

Astăzi, 20 august 2021, se vor tipări şi distribui 4 cărţi de identitate (cereri depuse cu solicitări de audienţă).Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva

Partajează această știre

Lasă un răspuns