Potrivit unui ordin al prefectului, începând cu data de 11 martie 2020 se suspendă activitatea de primire în audiență a cetățenilor, până în data de 31 martie 2020, cu posibilitatea prelungirii, în funcție de evoluția situației la nivel național a infecțiilor cu noul coronavirus (COVID-19).
Cetățenii care au urgenţe şi doresc să sesizeze anumite probleme o pot face, în această perioadă, online la adresa de e-mail: [email protected] sau la numerele de telefon: 0254-211850, 211851, 211439, interior 29030, 29029 – Compartimentul Informare, Relații Publice și Registratură.
***
În contextul declarării de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii a stării de urgenţă pentru sănătatea publică, cu impact internaţional, urmare a răspândirii extrem de rapide la nivelul Europei şi pe teritoriul României a virusului COVID-19, conducerea Consiliului Județean Hunedoara a decis suspendarea audiențelor la sediul instituției începând cu data de 11 martie 2020 și la Biroul Teritorial din municipiul Petroșani începând cu data de 12 martie 2020.
Pentru semnalarea problemelor legate de activitatea Consiliului Județean Hunedoara, cetățenii pot folosi datele de contact alte instituției:
Telefon: 0254-211.350; 0254-211.624, Fax: 0254-230030;
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected] și [email protected].
Facebook: https://www.facebook.com/cjhunedoara/