.

Programul principalelor bănci la sfârșit de an 2019. Ce agenţii vor fi deschise după Revelion

În ultimele zile ale anului 2019  toate sucursalele bancare vor avea program special. Majoritatea unităților nu vor avea program cu publicul în a doua zi din noul an, cu excepția agențiilor din centrele comerciale și mall-uri. Iată programul principalelor bănci:

Banca Transilvania își informează clienții că vor putea fi găsiti “aproape în fiecare zi cu excepția zilelor de 25 decembrie și 1 ianuarie”.

30 Decembrie – program normal în toate unitatile BT.

BCR își informează publicul că unităţile sale teritoriale retail şi centrele de afaceri corporate vor avea următorul program cu ocazia Sărbătorilor de iarnă:

  • 31 decembrie 2019 – deschise până la ora 14:00, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora;
  • 1 ianuarie 2020 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora;
  • 2 ianuarie 2020 – închise, cu excepția sucursalelor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora.

Programul de lucru cu publicul este afișat la loc vizibil în toate unitățile băncii.

ATM-urile și mașinile multifuncționale, disponibile permanent
BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienţii băncii. Va fi asigurată şi alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) şi a maşinilor multifuncţionale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Mai mult, clienţii băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare şi vor putea să efectueze operaţiuni bancare:

  • prin George (Internet sau Mobile Banking) accesibil de pe orice calculator, smartphone și tabletă;
  • la telefon, apelând gratuit serviciul Phone banking (Alo 24 Banking BCR) la numărul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice reţea naţională sau +4 021.407.42.00 pentru apeluri internaționale, serviciu disponibil non-stop
  • prin intermediul echipamentelor de tip self service disponibile atât în zonele Easy 24 Banking sau la terţi.

În plus, clienţii care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de următoarele servicii:

Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking;
Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR;
Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR.

Numerele de telefon InfoBCR:

*2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS
+40 21.407.42.00, apelabile din orice rețea din țara si din străinătate, la tarif normal.

Zonele Easy 24 Banking BCR vor fi disponibile tuturor posesorilor de carduri bancare. Easy 24 Banking BCR este o zonă amenajată în cadrul anumitor unităţi BCR, disponibilă 24 de ore din 24, 100% automatizată, dotată cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar.

BRD

În zilele de 1-2 ianuarie 2020 unitățile BRD nu vor avea program de lucru cu publicul. Sunt exceptate agențiile din centrele comerciale, al căror program va fi stabilit prin adaptarea programului standard la cel agreat cu centrele comerciale.

Pe 31 decembrie 2019, unitățile BRD, cu excepția agențiilor din centrele comerciale, vor avea program redus de lucru cu clienții.

Marți, 31 decembrie 2019: 9:00 – 13:00. Unitățile mari (sucursale) vor avea program între orele 9:00 și 15:00.
Miercuri, 1 ianuarie 2020: închis
Joi, 2 ianuarie 2020: închis

Programul centrului de contact al BRD, în perioadele 24 – 26 decembrie și 31 decembrie 2019 – 2 ianuarie 2020, va fi următorul:

Marți, 24 decembrie 2019: 8:00 – 19:00
Miercuri, 25 decembrie: închis
Joi, 26 decembrie: închis

Marți, 31 decembrie 2019: 8:00-17:00
Miercuri, 1 ianuarie 2020: închis
Joi, 2 ianuarie 2020: 9:00 – 19:00

Vor fi disponibile non-stop următoarele servicii:
• opțiunile automate de consultare sold/operațiuni
• serviciile de urgență dedicate posesorilor de carduri.

Coordonatele centrului de contact al BRD sunt:
• 0800 803803 (apel gratuit în rețeaua Telekom)
• +4021 302 61 61 (număr cu tarif normal apelabil din țara și din străinătate)
BANCA (22622 – apel cu tarif normal în rețelele Orange, Vodafone, Telekom Mobile și RCS Digi Mobil)
• e-mail: [email protected].

 

Raiffesien Bank anunță că  1, 2 ianuarie 2020 sunt zile nelucrătoare pentru agentiile băncii, cu exceptia unitatilor din centrele comerciale care au un program special, inclusiv pentru Departamentul Servicii Clienti (Call Center), cu exceptia unitatilor din cadrul hypermarket-urilor si a mall-urilor.

În 31 decembrie 2019, programul de lucru al agentiilor Raiffeisen Bank se va incheia mai devreme, la ora 14.00, cu aceeasi exceptie, agentiile din mall-uri si galerii comerciale.

Departamentul Servicii Clienti (Call Center) va asigura permanenta pe serviciul de relatii clienti pentru urgente Carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienti de Top.

CEC Bank

  • 31 decembrie – program de lucru cu publicul pana la ora 15:30 pentru toate sucursalele CEC Bank si pana la ora 13:00 pentru toate agentiile CEC Bank;
  • 1 ianuarie si 2 ianuarie – inchis.

Programul de lucru cu publicul este afisat la loc vizibil in toate unitatile bancii.

Pentru efectuarea de operatiuni clientii au la dispozitie, in permanenta, reteaua de bancomate CEC Bank, serviciul Internet Banking (CEConline), serviciul CEC Bank Mobile Banking si serviciul Phone Banking (TeleCEC).

UniCredit și-a afisat programul sucursalelor cu ocazia Sarbatorilor de Iarnă.

În zilele speciale ale lunii decembrie, sucursalele UniCredit Bank vor functiona dupa urmatorul program cu publicul:

09:00 – 13:30 în  31 decembrie 2019;
vor fi inchise de Anul Nou (1 si 2 ianuarie 2020).

Cum poţi face operaţiuni de Sărbători

  • poti retrage numerar sau plati facturi de utilitati la bancomatele UniCredit Bank;
  • pe langa aceste operatiuni, mai poti face depuneri de numerar sau schimburi valutare, folosind multifunctionalele bancii;
  • pentru realizarea operatiunilor bancare uzuale poti folosi aplicatiile Online Banking si BusinessNet, precum si aplicatiile Mobile Banking si Business Mobile.

Cum poţi afla mai multe informaţii ?

Informatii: serviciul Info Center disponibil 24h/7 la numerele de telefon: *2020 (apel cu tarif normal in retelele mobile TelekomRomania, Vodafone, Orange, RCS&RDS) si +40 021 200.20.20 (apel cu tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania).

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate