Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva va avea program special cu publicul în perioada 25 decembrie 2020 – 3 ianuarie 2021.
Astfel, în acest interval, Compartimentul de Stare Civilă va funcționa după următorul program:
–26 decembrie 2020, între orele 10:00–13:00 (program special pentru înregistrarea actelor de deces)
–28-31 decembrie 2020, între orele 8:30-16:30
–2 ianuarie 2021, între orele 10:00-13:00 (program special pentru înregistrarea actelor de deces).
Totodată, Serviciul Evidența Persoanelor Deva va avea program cu publicul doar în perioada 28-31 decembrie 2020, între orele 8:30-16:30.
Cererile pentru solicitarea actelor de identitate sau aplicarea vizei de reședință se transmit online, pe www.evp-deva.ro, Secțiunea ”Servicii rezervări on-line” sau accesând link-ul: https://ghiseu.evp-deva.ro/rezervare.
Începând de luni, 4 ianuarie 2021, Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva își va relua programul obișnuit cu publicul.
Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 0254.216.718 (Compartiment Stare Civilă), 0254.234.533 (Serviciul Evidența Persoanelor) și 0726.700.767 sau pe www.evp-deva.ro.