Alegerile prezidențiale și parlamentare din 2024 vor aduce un program special cu publicul la Serviciul Public Local de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva, pentru soluționarea tuturor cererilor de eliberare a actelor de identitate expirate, pierdute sau deteriorate ale persoanelor cu drept de vot.
Serviciul Public Local de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva va funcționa după următorul program:
- Sâmbătă, 23 noiembrie 2024, între orele 8:00-16:00
- Duminică, 24 noiembrie 2024, între orele 7:00-21:00
- Sâmbătă, 30 noiembrie 2024, între orele 8:00-16:00
- Duminică, 1 decembrie 2024, între orele 7:00-21:00
- Sâmbătă, 7 decembrie 2024, între orele 8:00-16:00
- Duminică, 8 decembrie 2024, între orele 7:00-21:00
În aceste zile se întocmesc cu precădere, acte de identitate cetățenilor cărora le expiră actele de identitate în aceste zile, au pierdut actele de identitate sau le-au fost furate, în așa fel încât aceștia să își poată exercita dreptul de vot.
De asemenea, se primesc documente pentru întocmirea actelor de identitate pentru toate cazurile prevăzute de art.19 din O.U.G. 97/2005 și anume: schimbare nume, schimbare domiciliu, deteriorare, stabilire reședință.
Compartimentul de presă al Primăriei Municipiului Deva