Începând de astăzi, 12 martie 2020, în scopul prevenției răspândirii COVID-19 precum și al evitării contaminării cu acest virus, în cadrul Direcției Impozite și Taxe Locale s-a stabilit un program special și reguli OBLIGATORII.
Program zilnic, de luni până vineri:
- între orele 8:30 – 12:00:
- preluări acte în vederea eliberării de certificate fiscale
- preluări acte în vederea declarării/înstrăinării de clădiri, terenuri, mijloace de transport
- informații legate de somații, titluri executorii, popriri, eliberări dovezi plată (accesul fiind permis în limita a maximum 4 persoane consecutiv)
- încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum 4 persoane consecutiv).
- între orele 12:00 – 14:00:
- încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum 4 persoane consecutiv)
- între orele 14:00 – 16:30:
- eliberări acte administrativ fiscale și certificate fiscale
- încasări impozite, taxe, amenzi contravenționale (accesul fiind permis în limita operatoarelor de la ghișeu – maximum 4 persoane consecutiv)
Reguli obligatorii:
Accesul în incinta Direcției Impozite și Taxe Locale este permis doar în urma utilizării dezinfectantului pus la dispoziția contribuabililor la intrarea în instituție și după următorul program:
Staționarea contribuabililor în incinta Direcției Impozite și Taxe Locale este permisă și limitată exclusiv timpului necesar îndeplinirii formalităților administrativ fiscale.
În incinta Direcției Impozite și Taxe Locale contribuabilii vor păstra între ei o distanță de cel puțin 1 metru.
Recomandăm contribuabililor:
- în vederea efectuării plăților de impozite și taxe să folosească platforma online de consultare pusă la dispoziție accesând primariadeva.ro secțiunea consultă datorii online, precum și platforma www.ghișeul.ro.
- în vederea efectuării plăților de amenzi contravenționale să folosească platforma ghișeul.ro., secțiunea plăți fără autentificare.
De asemenea, informăm contribuabilii că se pot depune cereri și se pot solicita informații în limitele prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679 privind datele cu caracter personal și astfel:
- prin e-mail, la adresa: [email protected]
- prin fax, la numărul 0254 210 896
- telefonic, la numărul 0254 215 417
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, dar toate aceste măsuri sunt luate pentru siguranţa fiecărui locuitor al municipiului Deva!
Mulţumim pentru înţelegere!