.

Primăria Crişcior participă la Programul de casare a autovehiculelor uzate- Rabla Local

Primăria comunei Crişcior participă la Programul privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local, proiect dedicat persoanelor fizice care deţin maşini ce îndeplinesc normele de casare. Programul este susţinut cu fonduri de la Administraţia Fondului de Mediu şi cofinanţat de la bugetul local, startul acestuia fiind dat luni, 31 iulie, termenul final de înscriere fiind stabilit pentru 31 august.

„Înscrierea persoanelor fizice în cadrul programului se realizează prin intermediul aplicației informatice pusă la dispoziție de către AFM, până pe 31 august 2023, ora 16:30 sau până la epuizarea bugetului alocat unității administrativ-teritoriale Comuna Crișcior (UAT CRIȘCIOR).

AFM a aprobat pentru Comuna Crișcior o finanțare în valoare de 120.000 lei, echivalentul a 50 de autoturisme uzate, care îndeplinesc condițiile de casare”, a precizat primarul comunei, Ovidiu Furdui.

Instrucțiunile privind înscrierea persoanelor fizice în cadrul Programului privind privind casarea autovehiculelor uzate – Rabla Local sunt detaliate pe site-ul AFM la următorul link https://www.afm.ro/…/anunt_pf_rabla_local_25.07.2023.pdf.

Precizări utile

Conturile de utilizator ale persoanelor fizice trebuie create anterior înscrierii în aplicație. Dacă există un cont deja creat, acesta este valabil doar dacă a fost utilizat în cadrul unui program destinat persoanelor fizice (de ex. Programul „Casa Verde Fotovoltaice 2023”). Astfel, dacă adresa de e-mail utilizată pentru crearea contului a fost folosită pentru depunerea unui dosar în calitate de persoană juridică, aceasta nu poate fi folosită.

În cadrul unui cont pot fi realizate înscrieri aferente unui singur CNP, iar o persoană fizică se poate înscrie o singură dată în aplicație.

Un alt aspect important este că persoana fizică trebuie să domicilieze pe raza teritorială a primăriei Comunei Crișcior, unde se află în evidențele fiscale autovehiculul uzat pentru care se solicită finanțare.

Înscrierea în program

Pentru înscriere în cadrul programului prin intermediul aplicației informatice pusă la dispoziție de către AFM aveți nevoie de următoarele: cont creat pe numele solicitantului, carte de identitate sau buletin și serie șasiu pentru autovehiculul uzat.

După înscriere, AFM va transmite lista cu persoanele fizice înscrise către primăria Comunei Crișcior, iar ulterior, persoana fizică va transmite documentele, conform procedurii interne a primăriei care va fi publicată pe pagina de internet a acesteia, www.primariacriscior.ro.

După semnarea contractului de finanțare cu UAT COMUNA CRIȘCIOR, persoana fizică va casa și va radia din circulație și din evidența fiscală autovehiculul uzat și va beneficia de stimulentul pentru casare de 3.000 de lei (2.400 lei alocați din Fondul pentru mediu şi 600 lei susţinuți din bugetul local).

Partajează această știre

Lasă un răspuns

Noutăți
Mica Publicitate