Noi programări on-line la Tribunalul Hunedoara

Președintele Tribunalului Hunedoara – după cum ne spunea purtătorul de cuvânt, expert Irina Ildiko GLĂMAN (în foto) – aduce la cunoștință publică faptul că în cadrul Tribunalului Hunedoara există în prezent 4 persoane care au fost confirmate pozitiv la testul pentru COVID-19 și se află în izolare la domiciliu.

Toate spațiile destinate accesului publicului au fost igienizate și dezinfectate.

Având în vedere actualul context epidemiologic și importanța luării unor măsuri pentru asigurarea sănătății și securității în muncă a personalului instanței, sănătatea justițiabililor, a avocaților și buna desfășurare a activității de judecată, a fost lansat serviciul: PROGRAMĂRI ON-LINE la compartimentul Registratură și compartimentul Arhivă din cadrul Tribunalului Hunedoara și Judecătoriei Deva, începând cu data de 26 octombrie 2020.

Informații cu privire la procedura programării on-line sunt disponibile pe site-ul Tribunalului Hunedoara.

Totodată începând cu data de 26 octombrie 2020 se modifică programul de relații cu publicul astfel: Registratura (luni-joi): între orele 9:00 – 12:30 pentru justițiabili și avocați care au efectuat în prealabil o programare online pe infosite-ul instanței (http://tribunalulhunedoara.ro) (câte 5 minute/persoană atât la tribunal, cât și la judecătoria Deva); Arhiva (luni-joi): între orele 8:30 – 12:30 pentru justițiabili și avocați care au efectuat în prealabil o programare online pe infosite-ul instanței (http://tribunalulhunedoara.ro) (aproximativ 20 minute/persoană la tribunal, 15 minute/persoană la judecătoria Deva).

Eliberarea certificatelor de grefă și a copiilor legalizate de pe hotărâri sau alte acte din dosare se va face, de asemenea, pe bază de programare, urmând a fi înmânate la data și ora stabilită sau comunicate prin mail/fax.

Arhiva de falimente: luni-joi, între orele 8:30 – 12:30; Biroul de informare și relații publice: luni, marți și vineri, între orele 9:00 – 14:00; Biroul Apostile: luni-joi, preluare acte – între orele 9:00 – 10:00, eliberare acte între orele 10:30 – 11:30; Biroul Local de Expertize Judiciare Tehnice și Contabile de pe lângă Tribunalul Hunedoara: luni-joi, între orele 9:00 – 12:30.

Reamintim pe această cale că respectarea cu strictețe a măsurilor de protecție și prevenire a infectării cu coronavirus (COVID-19) anunțate public de către Tribunalul Hunedoara, care depinde în mare măsură și de conduita responsabilă a publicului din instanțe, ne va permite să trecem împreună cu bine peste această perioadă.

În acest sens, ne menținem recomandările pentru publicul instanței, transmise încă de la începutul pandemiei: evitarea prezenței la sediul instanței, în cazul în care aceasta nu este absolut necesară și limitarea staționării în incinta Tribunalului Hunedoara și Judecătoriei Deva doar pentru timpul strict necesar îndeplinirii obligațiilor judiciare sau profesionale; folosirea exclusiv a mijloacelor electronice de comunicare cu instanța, de transmitere a documentelor și de informare disponibile permanent la nivelul instanței; utilizarea aplicației informatice DOSAR ELECTRONIC pentru informare sau studierea dosarului și limitarea deplasării fizice la Arhiva instanței sau la celelalte compartimente publice; Exprimarea acordului pentru citarea și comunicarea actelor de procedură în format electronic prin intermediul aplicației „TDS” (Trimitere Document Securizat) și eliminarea astfel integral a contactului fizic cu documentele de procedură comunicate de instanță prin intermediul serviciilor poștale; utilizarea exclusivă a telefonului sau adresei de e-mail pentru informare și solicitarea de lămuriri inclusiv, cu privire la măsurile aplicate în această perioadă.

Ioan Vlad

Georgeta-Ileana Cizmaș

Partajează această știre

Lasă un răspuns