Consiliul Județean (CJ) Hunedoara a demarat achiziția de lucrări pentru întreținerea drumurilor județene aferente perioadei 2020-2023.
Față de perioada 2016-2019, în acest an vor fi pregătite două proceduri de achiziție care se vor concretiza în încheierea a două acorduri-cadru: unul pentru întreținerea curentă pe timp de vară, iar altul pentru întreținerea curentă pe timp de iarnă.
Acordul-cadru pentru întreținerea curentă pe timp de vară va cuprinde două loturi: unul pentru lucrările realizate cu mixtură bituminoasă și altul pentru lucrări de întreținere periodică (curățări șanțuri, rigole, întreținere acostament, vegetație, etc.).
O altă noutate este aceea că, rețeaua de drumuri județene, în lungime totală de 1.325 km va fi împărțită în 6 zone.
În cel mai scurt timp, aparatul de specialitate din cadrul CJ Hunedoara va încărca în Sistemului informatic colaborativ pentru mediu performant de desfășurare al achizițiilor publice (SICAP) documentația necesară pentru procedura de achiziție a lucrărilor de întreținere curentă pe timp de iarnă, documentațiile aferente lucrărilor de întreținere pe timp de vară fiind în lucru.
Consiliul Județean Hunedoara invită toți agenții economici interesați să aplice pentru a participa la procedurile de achiziție.