România caută un nou brand de țară și un nou logo. Frunza, de pe vremea ministrului Udrea, e considerată depășită.
Așa că a fost înființat un Consiliu de Brand Turistic Național, ca să aleagă o imagine și care să învețe Ministerul Turismului cum să aducă mai mulți vizitatori.
Din acest consiliu fac parte reprezentanți ai industriei Turismului și ai Guvernului.
Consiliul de Brand Turistic Național trebuie să aleagă noi idei pentru promovarea țării și să stabilească metode prin care se pot aduce mai mulți turiști străini. Ministrul Turismului, Daniel Cadariu:
„În urma discuțiilor avute, am constituit un consiliu de brand turistic național, printr-un ordin de ministru, în care am acceptat foarte mulți reprezentanți ai celor care reprezintă activitatea turistică și mai puțin reprezentanți ai ministerului și de la care așteptăm să ne propună o nouă strategie de promovare și de marketing pentru turism, strategie în care să se includă inclusiv posibilitatea de a revigora și logo-ul și brandul pe care România îl are în momentul de față. Principala lui sarcină ar fi să ne spună nouă, Ministerului, cum să acționăm în ceea ce privește promovarea și marketingul.” /www.europafm.ro