Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID 19, inclusiv în județul Hunedoara și pentru limitarea răspândirii acestuia, Casa de Asigurări de Sănătate Hunedoara tratează cu maximă seriozitate riscul de contaminare la care sunt expuși asigurații. De aceea, facem următoarele recomandări:
- evitarea prezentării în instituție pentru obţinerea de informaţii ce se regăsesc pe site-ul http://www.cnas.ro/cjashd/ sau care pot fi obţinute telefonic, la numărul 0254 – 219280 sau telverde 0800800967.
- accesul publicului în instituție se va realiza astfel încât să se evite supraaglomerarea. Recomandăm asiguraților ca, la intrarea în instituție să folosească dezinfectantul pus la dispoziție, iar persoanelor care prezintă tuse, strănut, să folosească şerveţele de unică folosinţă, tehnica de a tuşi sau strănuta în interiorul cotului flectat sau purtarea măştii de protecție.
- documentele necesare pentru obținerea calității de asigurat/coasigurat se recomandă a fi transmise fie în format electronic, prin e-mail – [email protected]; [email protected]; [email protected], fax 0254-218.911, fie prin curierat sau poștă la adresa: CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE HUNEDOARA, str. 1 Decembrie, nr. 16, loc. Deva, jud. Hunedoara.
- documentele necesare pentru obținerea cardului european se recomandă a fi transmise fie în format electronic, prin e-mail [email protected], fax 0254-218.911, fie prin curierat sau poștă.
- documentele necesare pentru obținerea de formulare europene, dispozitive medicale și recuperarea concediilor medicale se vor transmite doar prin curier sau prin poștă, cu confirmare de primire
- audiențele se vor acorda exclusiv telefonic, în intervalul orar cunoscut, iar petițiile adresate instituției vor fi transmise, prin email, la adresa [email protected].