Persoanele care au depus dosare pentru obținerea unei LOCUINȚE SOCIALE mai au la dispoziție 10 ZILE pentru REACTUALIZAREA acestora, în vederea întocmirii listei de priorități valabilă pentru anul 2022.
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor poate fi consultată pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială – PROBLEME / TIPIZATE / LĂMURIRI sau accesând link-ul: http://www.primariadeva.ro/locuinte-a-n-l-locuinte-sociale-locuinte-de-necesitate-locuinte-de-serviciu/locuinte-sociale.
Documentele se depun la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4), Biroul Fond Locativ (Locuințe sociale), etaj 1, camera 4, dar se pot trimite și:
– electronic – pe adresa: [email protected]
– prin poștă sau prin curier – pe adresa: Direcția de Asistență Socială Deva, Str. I.L. Caragiale, nr. 4, județul Hunedoara (data poștei: 29.10.2021).
IMPORTANT! Dosarele care nu vor fi actualizate până în data de 29 octombrie 2021 NU VOR FI INCLUSE în lista de priorități valabilă pentru anul 2022!
De asemenea, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: [email protected].
Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380 și 0737.036.002 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva