Luncoiu de Jos: Declaraţiile pe propria răspundere şi cererile către APIA sunt asigurate de primărie

Noile condiţii de viaţă impuse de pandemia de coronavirus au schimbat modul în care se lucrează în administraţia locală.

Primarii încearcă să ajute cu tot ceea ce pot, mai ales în situaţia în care o parte din administraţie s-a mutat în mediul online. Este şi cazul cererilor care trebuie depuse la APIA în format electronic, iar oamenii sunt puţin derutaţi asupra modului în care vor putea rezolva această problemă.

„Lucrăm la cererile pe care oamenii trebuie să le depună online la APIA. Am preluat această sarcină în seama primăriei pentru a-i ajuta pe oamenii din comună. Totul se face format electronic, iar dacă sunt neclarităţi le rezolvăm împreună cu cetăţeanul respectiv, la telefon”, a declarat primarul comunei Luncoiu de Jos, Călin Dud.

Totodată, primăria s-a implicat pentru a le oferi oamenilor formularele pentru declaraţiile pe proprie răspundere pe care trebuie să le aibă asupra lor la momentul în care ies din casă, pentru a respecta astfel prevederile din ordonanţele militare. Formularele s-au distribuit prin inetrmediul magazinelor locale, iar dacă vor mai fi cereri, ele vor fi onorate de primărie.

Dincolo de aceste probleme administrative, trebuie menţionate măsurile luate pe linia combaterii noului coronavirus. Primăria a executat deja mai multe operaţiuni de dezinfecţie şi acestea vor continua.

„Încercăm să-i ajutăm pe locuitorii comunei care au trecut de 65 de ani. Dacă este nevoie ne implicăm în asigurarea medicamentelor de care au nevoie. Din păcate, în comună nu avem un punct farmaceutic, dar aducem medicamentele de la Brad”, a arătat Călin Dud.

Pe de altă parte, activitatea din sediul primăriei se desfăşoară în condiţii normale. Angajaţii au primit materialele de protecţie necesare şi este asigurat dezinfectantul pentru mâini. Persoanele care au de rezolvat o problemă la primărie au toată deschidere din partea funcţionarilor, singura condiţie impusă referindu-se la distanţarea socială care impune ca în sediu să nu fie mai mulţi de doi solicitanţi.

Partajează această știre

Lasă un răspuns