Persoanele care au solicitat Direcției de Asistență Socială Deva atribuirea unei locuințe sociale mai au la dispoziție doar o săptămână pentru ACTUALIZAREA dosarelor cu documente, în vederea întocmirii listei de priorități valabilă pentru anul 2023.
TERMENUL LIMITĂ este luni, 31 octombrie 2022.
Documentele se depun la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4) – Biroul Fond Locativ (Locuințe sociale), după următorul program:
– luni – joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
– vineri, între orele 8:00-11:00
Lista ACTELOR necesare pentru actualizarea dosarelor poate fi consultată pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Servicii Publice – Direcția de Asistență Socială – Locuințe sociale sau accesând link-ul: https://www.primariadeva.ro/imagini/acte_necesare_loc_sociale_HCL_317_anul_2022.pdf.
IMPORTANT! Dosarele neactualizate până în data de 31 octombrie 2022 NU VOR FI INCLUSE în lista de priorități pentru anul 2023.
De asemenea, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință socială în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime, în scris, această opțiune, pe adresa de e-mail: [email protected].
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380, 0737.036.002 sau 0254.218.030 / Tasta 3 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
DE REȚINUT! Toți solicitanții de locuințe sociale aflați în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva au fost NOTIFICAȚI, în scris, cu privire la termenul limită de actualizare a dosarelor.
Potrivit reprezentanților Biroului Fond Locativ, peste 700 de persoane din municipiul Deva au depus dosare pentru obținerea unei locuințe sociale și doar 95 dintre solicitanți și-au actualizat documentele până la această dată.
Direcția de Asistență Socială Deva