Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor din municipiul Deva care au solicitat obținerea unei locuințe sociale OBLIGAȚIA de ACTUALIZARE a dosarelor cu documente până la data de 31 OCTOMBRIE 2022, în vederea întocmirii listei de PRIORITĂȚI cu solicitanții îndreptățiți să beneficieze de o locuință socială în anul 2023.
Documentele se DEPUN la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (Str. I.L. Caragiale, nr. 4) – Biroul Fond Locativ (Locuințe sociale), etaj 2, după următorul program:
-luni – joi, între orele 8:00-11:00 și 14:00-16:00
-vineri, între orele 8:00-11:00
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor poate fi consultată pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Servicii Publice – Direcția de Asistență Socială – Locuințe sociale sau accesând link-ul: https://www.primariadeva.ro/imagini/acte_necesare_loc_sociale_HCL_317_anul_2022.pdf.
IMPORTANT! Dosarele care NU VOR FI ACTUALIZATE până în data de 31 octombrie 2022 NU VOR FI INCLUSE în lista de priorități valabilă pentru anul 2023.
Totodată, solicitanții care nu mai doresc menținerea dosarului de locuință în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva sunt rugați să-și exprime opțiunea în scris, pe adresa de e-mail: [email protected].
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de telefon 0755.878.380, 0737.036.002 sau 0254.218.030 / Tasta 3 (Biroul Fond Locativ – Locuințe sociale), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
DE REȚINUT! Toți solicitanții de locuințe sociale aflați în evidențele Direcției de Asistență Socială Deva au fost NOTIFICAȚI, în scris, cu privire la termenul limită de actualizare a dosarelor.
Potrivit datelor oficiale ale Biroului Fond Locativ, până în prezent, 727 de persoane din municipiul Deva au depus dosare pentru obținerea unei locuințe sociale. Direcția de Asistență Socială Deva