Lansarea„Programului Iluminat Public”

Începând de astăzi, primăriile din județul Hunedoara care doresc să participe în cadrul „Programului Iluminat Public” își pot crea conturile de utilizator în aplicația informatică pusă la dispoziție pe site-ul Administrației Fondului de Mediu (www.afm.ro)

Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului Iluminat public aferente sesiunii din anul 2021 rămân valabile și pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanțare și în cadrul acestei sesiuni.

Apoi, începând cu data de 19 august 2022, ora 10.00, solicitanții vor depune cererile de finanțare, împreună cu documentația aferentă, în aplicația informatică prin intermediul conturilor de utilizator create.

Bugetul alocat sesiunii de finanțare este de 500.000.000 lei.

Finanțarea se acordă în procent de maximum 100% din cheltuielile eligibile ale unui obiectiv de investiție și în limita sumelor ce pot fi acordate pentru fiecare categorie de solicitanți.

Programul se adresează unităților administrativ-teritoriale organizate la nivel de comună, oraș sau municipiu care pot beneficia de fonduri până la maximum 50 milioane lei, în funcție de categoria unității administrativ-teritoriale.

Partajează această știre

Lasă un răspuns