În data de 22 aprilie 2021, la sediul Centrului de Inovare și Imaginație Civică Deva, sediu dotat si amenajat prin proiectul „Optimizarea proceselor în concordanță cu Strategia pentru Consolidarea Administrației Publice la nivelul Municipiului Deva” Cod SMIS 126422, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, a avut loc o nouă întâlnire cu reprezentanții asociațiilor de proprietari din municipiul Deva.
La intâlnire au participat consilieri din cadrul Seviciului Programe Dezvoltare și un consilier din cadrul Cabinetului Primarului.
Reprezentații a 13 asociații de proprietari au fost informați cu privire la documentele necesare în vederea înscrierii în programul de finanțare destinat Creșterii eficienței energetice a blocurilor de locuit și le-au fost prezentate exemple de bună practică.La final s-au discutat diferite probleme cu care asociațiile se confruntă pe parcursul etapelorcare trebuie urmate pentru a obține aceste finanțări.
Primăria Municipiului Deva a început încă din luna martie 2021 să organizeze aceste întâlniri cu reprezentanții asociațiilor de proprietari din municipiul Deva, cu scopul de a-i informa asupra procedurii de urmat pentru a beneficia de programul de creştere a eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe, finanțat prin Programul Operațional Regional Vest 2021-2027, Obiectiv de Politică 2 – O Europă mai ecologică, cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea 3 – O regiune cu orașe prietenoase cu mediul, Obiectiv specific – Promovarea eficienței energetice și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.Întâlnirile cu reprezentanții asociațiilor de proprietari din municipiul Deva vor continua. Pentru a participa la aceste întâlniri, reprezentanții asociațiilor de proprietari din municipiul Deva pot contacta Serviciul Programe Dezvoltare din cadrul Primăriei Municipiului Deva.
Persoane de contact: Popovici Marineta și Miha Mariana, telefon 0722363603.Serviciul Programe Dezvoltare