InfoCons lansează Centrul de Alertă Rapidă în domeniul Protecției Consumatorilor de Energie.
Suntem cetățeni europeni și avem drepturi! Energia într-un stat european este o normalitate, iar fiecare dintre noi avem dreptul de a ne alege furnizorul cu care dorim să colaborăm.
Drepturile consumatorilor de eneregie trebuie respectate atât la schimbarea furnizorului, cât și pe toată perioada semnării și desfășurării contractului.
Proiectul Centrul de Alertă Rapidă în Domeniul Protecției Consumatorilor de Energie este inițiat de InfoCons, sub egida Federației Asociațiilor de Consumatori.
În cadrul acestuia, consumatorii au la dispoziție un număr de telefon unic – 021 9615*, la care pot suna pentru consiliere și consultanță în domeniul energiei, precum și informații cu privire la depunerea unei sesizări. Aceștia pot depune sesizarea în format scris prin e-mail la adresa: [email protected] , prin poștă la O.P. 53, C.P. 83, sector 4, București.