În atenţia persoanelor care au solicitat acte de identitate şi au depus cerere înregistrată în perioada 6 -13 august 2021

Dacă cererea dumneavoastră pentru emiterea actului de identitate a fost înregistrată în perioada 6 – 13 august 2021, la ghișeul Serviciului Evidenţa Persoanelor Deva şi nu a necesitat verificări suplimentare, vă puteţi prezenta la ghișeu, zilnic, pentru ridicarea documentului.Program eliberare acte de identitate:

• Luni, Marți, Joi, Vineri: între orele 14:00-16:30

• Miercuri: între orele 14:00-18:30

Titularul actului de identitate se poate prezenta personal la ghișeu sau actul de identitate poate fi ridicat de persoana împuternicită, cu procură specială.

În perioada 23-27 august 2021, Biroul Judeţean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor Hunedoara a tipărit şi distribuit către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva: – în data de 23 august au fost tipărite un număr de 7 cărţi de identitate (cereri depuse cu solicitări de audienţă) şi distribuite în data de 24 august, către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva- în data de 25 august au fost tipărite un număr de 8 cărţi de identitate (cereri depuse cu solicitări de audienţă) şi distribuite în data de 25 august, către Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva- în data de 27 august s-au tipărit şi distribuit un număr de 200 de cărţi de identitate (10 cereri cu solicitări de audienţă şi 190 cereri depuse şi înregistrate în perioada 6-13 august la ghișeul Serviciul Evidenţa Persoanelor Deva).

Partajează această știre

Lasă un răspuns