Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor din municipiul Deva care beneficiază de suplimentul pentru energie că, în perioada 1–15 aprilie 2022, au obligația să depună, la sediul instituției, documente care să ateste veniturile realizate (adeverință de salariu, cupon de pensie etc.).
Conform Legii nr. 226/2021, beneficiarii ajutorului pentru încălzire și suplimentului pentru energie au OBLIGAȚIA să comunice administrației publice locale orice modificare intervenită în componența familiei și a veniturilor acesteia, în termen de 5 ZILE de la data la care a intervenit modificarea.
Comunicarea modificărilor se face prin depunerea unei noi declarații pe propria răspundere.
Modificările sau, după caz, încetarea dreptului la suplimentul pentru energie se fac începând cu luna următoare celei în care au intervenit modificările.
DE REȚINUT! Suplimentul pentru energie se acordă lunar, pe parcursul întregului an, familiilor cu un venit mediu net lunar de maximum 1.386 de lei/persoană și persoanelor singure cu venit mediu net de până la 2.053 lei/lună.
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numerele de telefon 0723.230.106, 0755.878.814 sau 0799.992.311 (Serviciul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială), de luni până vineri – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
În prezent, 1.250 de familii și persoane singure din municipiul Deva beneficiază de suplimentul pentru energie, conform evidențelor Serviciului Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială. Jumătate dintre beneficiari utilizează energie electrică, în timp ce alți 44% – gaze naturale, iar 6% – combustibili solizi.
Direcția de Asistență Socială Deva