În atenţia administratorilor asociaţiilor de proprietari!

Direcţia de Asistenţă Socială Deva aduce la cunoştinţa administratorilor asociaţiilor de proprietari din municipiul Deva că, potrivit legii, au obligaţia să depună semestrial, la Compartimentul Asociaţii de Proprietari din cadrul DAS, situaţia soldurilor elementelor de activ şi pasiv.

Până în prezent, doar 298 de asociaţii de proprietari dintre cele 448 care funcţionează în municipiul Deva au depus documentele la Direcţia de Asistenţă Socială Deva.

FORMULARUL privind situaţia soldurilor elemenetelor de activ şi pasiv poate fi descărcat de pe site-ul Primăriei Municipiului Deva (www.primariadeva.ro), Secţiunea Direcţia de Asistenţă Socială – Asociaţii de proprietari sau accesând linkul: http://www.primariadeva.ro/…/Formular-situatie-elem…. Informaţiile solicitate vor fi transmise electronic Direcţiei de Asistenţă Socială Deva – Compartimentul Asociaţii de proprietari, pe adresa de e-mail: [email protected], până la sfârşitul lunii iunie 2021.

Direcţia de Asistenţă Socială Deva atrage atenţia că, potrivit legii, neîndeplinirea atribuţiilor de către administratorul asociației de proprietari constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă între 2.500 şi 5.000 de lei. Informaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon 0755.878.637, de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.

Partajează această știre

Lasă un răspuns