Direcția de Asistență Socială Deva aduce la cunoștința persoanelor din municipiul Deva care au depus dosare pentru obținerea unei locuințe ANL, până la sfârșitul lunii iulie 2022, obligația de ACTUALIZARE a dosarelor cu documente din care să rezulte că îndeplinesc criteriile de acces la locuință, în vederea stabilirii ordinii de prioritate în soluționarea cererilor de locuințe.
Lista actelor necesare pentru actualizarea dosarelor poate fi consultată pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Servicii publice – Direcția de Asistență Socială – Locuințe sau accesând link/ul: https://www.primariadeva.ro/imagini/ACTE_NECESARE_PENTRU_DEPUNEREA_DOSARULUI_DE_LOCUINTA_ANL.pdf.
Documentele pentru actualizarea dosarelor se depun la Direcția de Asistență Socială Deva – Biroul Fond Locativ (Locuințe ANL), din municipiul Deva, Str. I.L. Caragiale, nr. 4, etaj 1, până la data de 26 AUGUST 2022.
IMPORTANT! Dosarele care nu vor fi actualizate până la această dată nu vor fi incluse în lista de priorități în soluționarea cererilor de locuințe.
Conform prevederilor legale, lista de priorități în soluționarea cererilor de locuințe se reface în următoarele situații:
– dacă urmează să se finalizeze și să se repartizeze locuințe noi pentru tineri, destinate închirierii
– dacă solicitanții de locuințe înscriși în lista aprobată inițial nu mai îndeplinesc condițiile de acces la locuință
– dacă există locuințe pentru tineri rămase vacante
INFORMAȚII SUPLIMENTARE se pot obține la numărul de telefon 0755.878.451 (Biroul Fond Locativ – Locuințe ANL), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
DE REȚINUT! Direcția de Asistență Socială Deva a notificat, în scris, miercuri, 3 august 2022, toți solicitanții de locuințe ANL aflați în lista de priorități în soluționarea cererilor de locuințe, cu privire la termenul limită de actualizare a dosarelor.
Direcția de Asistență Socială Deva