Google lansează în România Market Finder, instrument pentru IMM-uri

Google lansează Market Finder în România, un instrument care ajută întreprinderile mici și mijlocii să-și extindă afacerile în străinătate, prin găsirea de noi clienți și creșterea vânzărilor online peste granițele țării. Platforma oferă gratuit ghiduri, video-uri și sfaturi pentru a facilita primii pași ai companiilor către export și piețele externe.

Pentru 60% din companiile care doresc sa exporte lipsa de informații despre piețele externe este principala provocare, după cum arată datele dintr-un studiu Google realizat în urmă cu trei ani de zile. De exemplu, o companie are nevoie de informații de bază înainte de a-și alege piața, cum ar fi unde este cererea cea mai mare pentru produsele și serviciile pe care le oferă. Companiile trebuie să știe lucruri precum dimensiunea pieței, structura ei, cine sunt potențialii clienți și cât sunt dispuși să plătească, dar și date despre competitori.

Market Finder poate oferi date pentru toate aceste categorii, ajutând IMM-urile să-și extindă afacerile în străinătate, anunță Google prin intermediul unui comunicat transmis Europa FM.

Alături de Market Finder, Google România lansează și proiectul Exportă cu Google Atelierul Digital, un program național gratuit adresat antreprenorilor români care doresc să își extindă afacerea peste granițe.

Programul constă în ateliere de export și consultanță gratuită în hub-urile Google din București, Cluj-Napoca, Constanța, Timișoara și Iași. Antreprenorii vor învăța cum să pună bazele unei strategii de export potrivite pentru afacerea lor și cum să o implementeze.

Înscrierile se fac începând de din această săptămână, completând formularul online./www.europafm.ro

Partajează această știre

Lasă un răspuns