Gheorghe Funar: Denunţ penal pentru GENOCID împotriva POPORULUI ROMÂN

SCRISOARE DESCHISĂ

adresată doamnei GABRIELA SCUTEA, Procuror general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție în legătură cu GENOCIDUL împotriva Poporului Român în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020

Subsemnatul, Gheorghe Funar, domiciliat în Municipiul Cluj-Napoca, str. _______, având C.I.seria __ nr.____, CNP _____,  e-mail [email protected], telefon _______,

După cum bine cunoașteți,  Președintele României Klaus Werner Iohannis a emis Decretul nr.195 din 16 martie 2020 privind instituirea stării de urgență pe întreg teritoriul național, argumentând în acest sens că începând cu mijlocul lunii martie a.c.,  țara se află în război cu temutul virus invizibil SARS-CoV-2.

Codul penal prevede, la art.438, că în cazul în care infracțiunea de genocid este săvârșită în timpul războiului ea se pedepsește cu închisoarea pe viață. Aceeași pedeapsă se aplică și participanților la tentativa de genocid.

Raportat la cele mai sus arătate, în temeiul art.290, Cod procedură penală, formulez prezentul

DENUNȚ PENAL

solicitându-vă să dispuneți de urgență efectuarea cercetărilor penale și trimiterea în judecată a persoanelor care se fac vinovate de săvârșirea infracțiunii de GENOCID împotriva Poporului Român, în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020.

Pentru aflarea Adevărului și cercetarea penală a persoanelor vinovate de GENOCID, îmi îngădui să vă solicit să dispuneți audierea următorilor martori:

-Ion-Marcel Velea, ministrul Afacerilor Interne.

-Nelu Tătaru, ministrul Sănătății.

-Raed Arafat, șeful Departamentului pentru Situații de Urgență.

-Alexandru Rafila, reprezentantul României la Organizația Mondială a Sănătății.

-Adrian Streinu Cercel, fost Secretar de Stat la ministerul Sănătății și director al Institutului Național de Boli Infecțioase „Prof.Dr.Matei Balș”.

-Horațiu Moldovan, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.

-Nicolae Dragoș Garofil, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.

-Vasile Lucian Pintea, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.

-Romică Andrei Baciu, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.

-Ionel Oprea, Secretar de Stat la Ministerul Sănătății.

-toți membrii Departamentului pentru Situații de Urgență.

-toți miniștrii care au participat la ședințele de la Palatul Cotroceni în legătură cu pandemia de COVID-19 și stabilirea măsurilor pentru combaterea acestei boli.

-Raluca Turcan, vicepremier al României.

-Ludovic Orban, Prim-ministru al României.

-Klaus Werner Iohannis, Președintele României.

Argumentele care stau la baza acestei solicitări sunt următoarele:

1.Persoanele care au programat și au acționat pentru săvârșirea infracțiunii de GENOCID în România au declarat „Pandemia de COVID-19” pe întreg teritoriul țării noastre, fără nici un temei legal, fără să emită nici un document legal care să constate apariția pandemiei de COVID-19 și fără nicio legătură cu realitatea faptică pe această temă și cu încălcarea dispozițiilor OUG nr.21/2004. Acele persoane nu au întocmit și ca atare nu există o situație reală pe unități administrativ-teritoriale privind persoanele infectate cu SARS-CoV-2 și cele bolnave de COVID -19.

În realitate, o epidemie de coronavirus a fost transformată ilegal în pandemie de COVID-19 cu scopul de a începe GENOCIDUL împotriva Poporului Român prin care se urmărește în fapt exterminarea unui număr uriaș de români, mai ales a celor care au trecut de vârsta de 65 de ani. Întrucât nu există nici un document legal privind declararea pandemiei de COVID-19 în România, Guvernul Orban nu are nici un cadru legal la dispoziție pentru a acorda 500 euro pe lună personalului medical care s-a aflat în linia întâi în lupta cu coronavirusul, așa cum a promis public premierul țării noastre. Mai există, încă, frica controlului Curții de Conturi și a unei moțiuni de cenzură.

Autorii GENOCIDULUI au săvârșit numeroase fapte penale cu scopul de a distruge o mare parte din populația României prin: uciderea multor români bolnavi cărora le-a fost interzis accesul în spitale sau la asistență medicală; vătămarea integrității fizice și mintale a peste 10.000.000 de români sănătoși care au fost închiși în casă prin ordonanțele militare care le-au restrâns ilegal multe drepturi și libertăți prevăzute în Constituție, cu scopul de a-i înfricoșa, de a-i aduce la disperare și de a le scădea imunitatea; supunerea populației României la condiții de existență de natură să ducă la distrugerea fizică și psihică a acesteia.

Făptașii au invocat următoarele argumente pentru a vorbi de pandemia de COVID-19 în România:

a.Organizația mondială a Sănătății (OMS) a declarat pandemia de COVID-19, în ziua de 11 martie 2020, atunci când în întreaga lume erau aproximativ 160.000 de persoane infectate cu virusul SARS-CoV-2. Legal, OMS avea posibilitatea să declare pandemia de COVID-19 dacă era infectată mai mult de 1% din populația lumii, adică aproximativ 75.000.000 de oameni.

În primele patru luni din anul 2020, OMS a înregistrat următoarele date referitoare la decesele de: coronavirus – 237.469 persoane; malarie – 327.267 persoane; sinucideri – 257.785 persoane; accidente rutiere – 450.388 persoane; cancer – 2.740.193 persoane; malnutriție – 3.731.427 persoane. Împotriva Adevărului și la comanda Ocultei Mondiale, Organizația Mondială a Sănătății a declarat pandemie pentru COVID-19 având ca obiectiv reducerea populației planetei cu 10% (după Bill Gates) și 90% (după Mihail Gorbaciov).

În ziua de 16 martie 2020, în România au fost confirmate 168 de cazuri de persoane infectate cu noul coronavirus. Pentru a se putea declara pandemia de COVID-19 trebuia să existe peste 200.000 de persoane infectate, reprezentând 1% din populația României de circa 20.000.000 locuitori. Pentru că au existat 168 de persoane bolnave de COVID-19, în loc de cel puțin 200.000, s-a spus de către persoane din conducerea Ministerului Sănătății, de la Guvern și decătrePreședintele României că există pandemie de COVID-19. Cunoscând Adevărul, nimeni nu și-a asumat responsabilitatea să semneze un document oficial pentru declararea pandemiei de COVID-19 în România. Cele 168 de cazuri de bolnavi de COVID-19 puteau fi tratate în spitalele existente de boli infecțioase, fără nicio pandemie mediatică cu mascați și izolete, mai puțin pentru vip-uri. La finalul primei luni după instalarea stării de urgență, Președintele Iohannis a organizat la Palatul Cotroceni o conferință de presă unde a prezentat un grafic cu situația numărului bolnavilor de COVID-19 la 1.000.000 de locuitori. România se situa pe ultimul loc în acel grafic, având cele mai puține persoane afectate de această boală, respectiv 600, comparativ cu Italia care avea 3.000 și Spania cu 5.000 de bolnavi. Cu toate acestea, Președintele Iohannis a prelungit cu încă o lună starea de urgență și după 14 mai a.c., iar din când în când amenință Poporul Român că va reintroduce starea de urgență în următoarele săptămâni, cu toate că aproape au dispărut alte cazuri de îmbolnăviri cu SARS-CoV 2. Dar, GENOCIDUL în România nu poate continua decât în condițiile măsurilor dictatoriale impuse ilegal în timpul stării de urgență și a stării de alertă.

b.După declararea de către Organizația Mondială a Sănătății a pandemiei de COVID-19, secretarul de stat al Ministerului Sănătății, prof.univ.dr. Adrian-Streinu Cercel a declarat la televiziune că virului care provoacă boala COVID-19  este un virus gripal, specific perioadei reci a anului, care este de zece ori mai puțin periculos decât oricare din virușii gripali cunoscuți. Președintele Românie, Klaus Werner Iohannis  a susținut ideea că acest nou coronavirus nu este foarte periculos și le-a recomandat cetățenilor români să schimbe canalul la televizor dacă se dau informații despre COVID-19. Mai mult, după două luni de stare de urgență în țara noastră, prof.univ.dr.Alexandru Rafila, Președintele Societății Române de Microbiologie și reprezentantul României ala Organizația Mondială a Sănătății a declarat la televiziune că „nu există coronavirus” în România. În ziua de 18 mai a.c., la Radio România Actualități, la emisiunea care a avut loc între orele 12,00 și 13,00, același Alexandru Rafila a declarat că sunt zile în care în foarte multe județe nu se raportează niciun caz nou de îmbolnăvire de COVID-19, iar în săptămâna precedentă a scăzut cu 30% numărul persoanelor care s-au îmbolnăvit de COVID-19, comparativ cu săptămâna anterioară.

2.Președintele României Klaus Werner Iohannis a instituit, la solicitarea mediatică a avocaților GENOCIDULUI (unii dintre ei au deținut funcții importante în conducerea Statului Român) starea de urgență pe întreg teritoriul țării noastre, prin emiterea Decretului nr.195 din 16 martie 2020.

În loc să fie continuată tratarea celor 168 de bolnavi de COVID-19 și să fie pregătit Ministerul Sănătății pentru primirea și vindecarea unor posibile noi cazuri de îmbolnăviri, s-a trecut de către autorii GENOCIDULUI la o pregătire psihologică a populației, mai ales prin mass-media, asupra pericolelor uriașe, groaznice pe care le generează noul coronavirus SARS-Co-V-2. Cu toate că Organizația Mondială a Sănătății a prevenit, în scris, guvernele din țările membre ale acestei organizații, încă de la începutul lunii martie 2019, despre apariția unei epidemii cu nou coronavirus la începutul anului 2020, Președintele și Guvernele României nu au asigurat tot ce era necesar pentru a combate cu succes anunțata epidemiei și pentru a apăra sănătatea populației. Amândoi (Președintele României și Primul-ministru Orban)au abătut atenția opiniei publice spre alegeri anticipate parlamentare. Chiar și după începutul epidemiei cu noul coronavirus în China, regimul Iohannis-Orban a avut ca principal obiectiv alegerile anticipate.

Din luna martie 2019 și până în martie 2020, autoritățile Statului Român, în mod intenționat, nu au pregătit populația și țara pentru a lupta în războiul împotriva noului coronavirus. Ca urmare, în cele două luni ale stării de urgență (16 martie-14 mai 2020) s-a constatat că nu au fost asigurate și nu au existat cele necesare în lupta contra SARS-Co-V-2, respectiv: echipamente de protecție, aparate de testare, aparate de ventilație, scheme de tratament care să învingă boala gripală, izolete, măști de protecție etc. Toate acestea și multe altele nu au fost asigurate intenționat cu scopul de a se înregistra un număr cât mai mare de îmbolnăviri, contaminări și decese pentru a se susține pandemia mediatică pe tema COVID-ului și a pregăti psihologic populația pentru a accepta să intre în starea de urgență.

Conform Constituției României, articolul 93, Președintele țării are dreptul să instituie, potrivit legii, starea de asediu sau starea de urgență în întreaga țară ori în unele unități administrativ-teritoriale.

În ziua de 16 martie 2020, prin Decretul nr.195, Președintele Klaus Werner Iohannis a instituit stare de urgență pe teritoriul României, pentru că erau 168 de persoane confirmate cu COVID-19. Logic și legal, starea de urgență putea fi instituită în câteva unități administrativ-teritoriale, în caz că existau argumente solide.

Cu scopul începerii și desfășurării GENOCIDULUI împotriva Poporului Român după paravanul pandemiei de COVID-19 și încălcând foarte grav dispozițiile Constituției României, Președintele Klaus Werner Iohannis după art.1 din Decretul nr.195/2020 a adăugat ilegal art.2-7, anexa nr.1 „Măsuri de primă urgență cu aplicabilitate directă” având 57 de articole după care urmează anexa nr.2 „Măsuri de primă urgență cu aplicabilitate graduală” având 8 articole. Toate prevederile înscrise în Decretul nr.195/2020 după articolul 1 confirmă că a fost pregătit cadrul juridic pentru organizarea și desfășurarea GENOCIDULUI împotriva Poporului Român în timpul stării de urgență.

Dintre art.2-7 din Decretul nr.195/2020 și cele 65 de articole din cele două anexe pregătite și folosite pentru înfăptuirea GENOCIDULUI exemplific doar art.8 din anexa 2 care obligă „Limitarea activității spitalelor publice la internarea și rezolvarea cazurilor curente”. Ca urmare a acestei prevederi au fost externați imediat bolnavii internați, iar alți bolnavi din timpul stării de urgență (două luni) nu au fost internați, inclusiv bolnavii cronici.

Pe cale de consecință, au murit cu zile un număr foarte mare de bolnavi, mai ales cronici, cărora le-a fost refuzată internarea și tratarea în spitale.

3.Președintele Klaus Werner Iohannis, împreună cu premierul Ludovic Orban, cu încălcarea articolelor 93 și 53 din Constituția României au restrâns și, în multe cazuri, au interzis exercițiul multor drepturi și libertăți fundamentale prin articolele adăugate după art.1 în Decretele nr.195 din 16 martie 2020 și nr.240 din 14 aprilie 2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României. La art.2 din cele două Decrete privind starea de urgență s-a precizat că este restrâns exercițiul următoarelor drepturi: libera circulație; dreptul la viață intimă, familială și privată; inviolabilitatea domiciliului; dreptul la învățătură; libertatea întrunirilor; dreptul de proprietate privată; dreptul la grevă; libertatea economică. Pe lângă acestea, în timpul stării de urgență pentru peste 10.000.000 de români sănătoși, în mod ilegal, prin ordonanțe militare au fost restrânse: dreptul la ocrotirea sănătății; dreptul la muncă; dreptul la informație; libertatea gândirii, a opiniilor și libertatea cultelor religioase; libertatea de exprimare; libertatea economică; nivelul de trai; protecția copiilor și tinerilor; protecția persoanelor cu handicap; accesul la cultură.

Restrângerea ilegală a multor drepturi și libertăți fundamentale ale cetățenilor români s-a făcut intenționat cu scopul, de a se înfăptui GENOCIDUL ÎMPOTRIVA POPORULUI ROMÂN în cursul anului 2020 și următorii câțiva.

Prin Decretul nr.240 din 14 aprilie 2020 privind prelungirea stării de urgență pe teritoriul României semnat de Președintele Klaus Werner Iohannis și contrasemnat de Primul-ministru Ludovic Orban a fost mărit de la 57 la 94 numărul articolelor din anexa nr.1 care să asigure cadrul ilegal pentru continuarea GENOCIDULUI împotriva Poporului Român.

4.În cele două luni ale stării de urgență, autorii GENOCIDULUI din România nu au luat nici un fel de măsuri și nu au acționat pentru menținerea și creșterea imunității cetățenilor români, mai ales a celor închiși în case. Ucigașii le-au recomandat românilor să se spele pe mâini, să stea în casă, iar doar afară să păstreze distanțarea socială (?!) de 1 m; 1,5 m și 2 m reprezentând probabil raza de acțiune a virusului invizibil SARS-Co-V-2.

În timpul stării de asediu, autorii GENOCIDULUI au confirmat că principalii lor dușmani sunt Dumnezeu și Biserica, respectiv persoanele care au trecut de vârsta de 65 de ani! Bisericile au fost închise și păzite de polițiști și jandarmi ca să nu intre în ele credincioșii, mai ales la Sfintele Sărbători de Paști. Prin recenta Lege privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, inițiatorii ei au creat cadrul legal pentru a se putea trece la demolarea bisericilor, dar numai a celor ortodoxe, așa cum a susținut unul dintre martorii pe care i-am propus să fie cercetat și condamnat pentru GENOCID.

În timp ce au fost și sunt închise bisericile în România, milioane de cetățeni români au fost la mari magazine, au circulat cu transportul în comun, inclusiv cu metroul, au fost la piață. Principalul obiectiv urmărit de alogenii și anticreștinii care se afla la conducerea României a fost Biserica. Autorii GENOCIDULUI din România îl urăsc pe Iisus Hristos, pe Fiul lui Dumnezeu și nu lingurița cu care sunt împărtășiți credincioșii. Pe figurile unora dintre conducătorii GENOCIDULUI din România, când apar la televizor, se vede și se citește ura lor împotriva lui Dumnezeu și a Poporului Român, Adevăratul Popor Sfânt așezat în Grădina Maicii Domnului.

S-a dat consemnul: credincioșii nu au voie la Biserică, la Spitalul sufletelor, în Casa Domnului nostru Iisus Hristos, nici la Paști, nici la Rusalii și nici la Crăciun, în anul 2020.

În timp ce credincioșii români nu au voie să intre în bisericile din România de teama COVID-19 instituită de Regimul alogenilor Iohannis-Orban, în toate țările din Europa sunt deschise bisericile.

Autorii GENOCIDULUI au încălcat art.16 și art.53 din Constituția României și au instituit împotriva Poporului Român discriminare pe criteriu de vârstă. Împotriva cetățenilor cu vârsta mai mare de 65 de ani s-a început și s-a acționat pentru exterminarea lor cât mai rapidă.

Virusul invizibil SARS-Co-V-2 nu alege nici oamenii pe care îi atacă, nici bunurile pe care se așează. El nu cunoaște nici vârsta oamenilor, nu știe citi din cartea de identitate vârsta cetățenilor și nici nu știe număra. Cu toate acestea, prin ordonanțe militare s-a stabilit că românii nu au voie să se adune mai mult de trei persoane (ignorându-se familiile cu doi sau mai mulți copii), iar la înmormântări, botezuri, cununii și nunți nu au voie să participe mai mult de opt persoane. După o lună de stare de asediu, noul coronavirus a învățat înmulțirea cu doi și numărul participanților s-a dublat prin ordonanțe militare.

Hitler și mulți dintre apropiații lui nu și-au putut imagina că unii dintre discipolii lor din România de azi pot fi mult mai perfizi în timpul GENOCIDULUI. Mulți dintre români, mai ales cei cu experiență mai lungă de viață, când văd pe ecranele televizoarelor figurile alogenilor Iohannis, Orban, Tătaru, Cercel și Arafat fac asemănări și deosebiri cu conducătorii Germaniei hitleriste, cu autorii Holocaustului.

Cetățenii cu vârsta de peste 65 de ani au fost practic închiși în casă în prima lună a stării de urgență timp de 22 de ore din 24, iar în a doua lună 17 ore. De ce? Pentru a le scădea imunitatea organismului, pentru a nu se putea ajunge la medic și la tratamente medicale, pentru a putea fi bombardați mediatic, mai ales prin televiziune unde pe toate canalele tema de discuție este COVID-19; pentru a nu se putea bucura de libertatea de a ieși la plimbare în parcuri și păduri.

Ieșirea lor din locuință s-a putut face numai pe baza unor declarații pe propria răspundere. Inexistența sau nerespectarea declarației și a măsurilor arbitrare stabilite prin ordonanțe militare a fost sancționată cu amenzi, de regulă, de 20.000 lei. Ministrul de Interne a terorizat populația României prin aplicarea de amenzi ilegale la peste 320.000 de cetățeni. O parte dintre cei amendați s-au îmbolnăvit după ce au văzut pentru ce și cu ce sume uriașe au fost amendați. Mulți dintre ei au fost omorâți cu zile. Asasinii lor îi au pe conștiință, dar deocamdată niciunul dintre ei nu a fost cercetat penal și condamnat pentru infracțiuni contra umanității, prevăzute la art.439 din Codul penal. Pentru aceste fapte, Parchetul are obligația să se autosesizeze. Ministrul Afacerilor Interne, Ion-Marcel Vela așteaptă să-l citați pentru a vă oferi foarte multe Adevăruri și exemple concrete.

Curtea Constituțională a stabilit prin decizie că toate amenzile date în timpul stării de asediu pentru încălcarea ordonanțelor militare sunt ilegale. Toți martorii pe care v-am solicitat să dispuneți să fie audiați știau că nu pot fi date legal amenzi uriașe pe baza ordonanțelor militare. Cu toate acestea le-au aplicat cu scopul de a asigura înfăptuirea programului etapizat și a scenariilor anunțate de câțiva conducători ai Ministerului Sănătății în legătură cu evoluția virusului invizibil în țara noastră. Ei au anunțat când vor fi vârfurile pandemiei de COVID-19, când va crește numărul celor infectați de noul coronavirus, când va veni valul doi al pandemiei de la sfârșitul acestui an. Ei știu că acest virus gripal nu ne va părăsi în următorii ani, ș.a.Ei, de fapt, cunosc etapele GENOCIDULUI împotriva Poporului Român!

Pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani a fost elaborat programul de exterminare psihologică  și fizică. Prof.univ.dr.Adrian Streinu-Cercel l-a „scăpat” în presă sub titlul „Vacanța mare”. Se pregătește și a început testarea la domiciliu a persoanelor cu vârsta de peste 65 de ani pentru a depista dacă au sau nu coronavirus. Aparatele de testare au fost astfel fabricate ca să indice că persoanele testate sunt pozitive. Urmează „extragerea” lor de la domiciliu și internarea în spitale, cazarea în hoteluri, lagăre etc. pentru a fi „tratați”, respectiv: pentru a le fi imprimat pe frunte un cod de bare; pentru a le introduce în corp un cip ca să poată fi controlați total; pentru a le face un vaccin care le produce o moarte lentă în următoarele luni; pentru a-i determina să de-a o declarație prin care să accepte vaccinarea lor obligatorie până la sfârșitul vieții.

Autorii GENOCIDULUI din România au constatat că apropiindu-se vara a scăzut și va scădea până la dispariție numărul cetățenilor bolnavi de COVID-19. În această situație au introdus obligativitatea ca oamenii sănătoși să poarte mască de protecție pe față în locurile închise, să poarte mănuși și vara, respectiv pregătesc introducerea purtării ochelarilor sub pretextul de a nu intra virusul în corp prin ochi. La toate acestea se adaugă măsura ilegală a testării temperaturii oamenilor la intrarea în numeroase instituții, magazine, frizerii etc. Este un abuz fără precedent în istoria României testarea stării de sănătate împotriva voinței oamenilor făcută de personalul de pază etc.cu aparate speciale îndreptate spre fruntea oamenilor pentru a le imprima un cod de bare. Prin aceste termoscanare este grav afectată starea de sănătate a oamenilor mai ales în zona capului. Termoscanarea duce la scăderea discernământului, la inversarea procesului de gândire prin afectarea glandei pineale. Această gravă încălcare a drepturilor omului la viață privată, respectiv luarea temperaturii cetățenilor a fost stabilită în mod ilegal prin Hotărârea nr.24 din 14 mai 2020 a Comitetului Național pentru Situații de Urgență și constituie o etapă prevăzută în GENOCID împotriva Poporului Român, este o măsură fascistă inspirată din înmatricularea evreilor în lagărele de exterminare din timpul Germaniei hitleriste. Comitetul Național pentru Situații de Urgență prin Hotărârea cu numărul mai sus arătat a modificat și completat Constituția României în ceea ce privește dreptul la viață, precum și Legea votată în Parlament privind instituirea stării de urgență. Acest exemplu confirmă că autorii GENOCIDULUI nu au nicio limită în acțiunile lor vizând exterminarea, pe toate căile, a unui număr cât mai mare de cetățeni români.

Venirea verii coroborată cu obligativitatea purtării mănușilor și a măștilor pe față raportat și la existența stresului și fricii indusă de COVID-19, va determina la mulți cetățeni creșterea temperaturii corpului la puțin peste 37,3 grade Celsius. După eterna testare, cei care au depășit această temperatură vor fi „săltați” de poliția sanitară și vor fi duși ca animalele în vederea vaccinării și introducerii  unui cip. Urmează o carantină de 14 zile în lagărele amenajate pe stadioane, în săli de sport etc. Cine moare va fi declarat că a murit de COVID-19 .

Este incredibil că Parchetul nu s-a autosesizat și nu a oprit termoscanarea, o etapă a GENOCIDULUI din România anului 2020.

4.Un instrument folosit în timpul GENOCIDULUI din România îl constituie măștile de protecție. Pe fond, ele nu opresc intrarea virușilor și a bacteriilor în căile respiratorii. Acest Adevăr este ascuns de către cei implicați în GENOCIDUL din țara noastră.

În timpul stării de urgență nu a fost obligatorie purtarea măștii de protecție. În timpul stării de alertă, când a scăzut mult numărul persoanelor bolnave de COVID-19 și al deceselor din această cauză, Regimul Iohannis-Orban-Arafat a introdus ilegal, prin Hotărârea nr.24/2020 a Comitetul Național pentru Situații de Urgență obligativitatea purtării măștii de protecție în spații închise. Probabil că au fost informați și consideră că virusul SARS-Co-V-2 preferă și stă ascuns în spații închise. Cetățenii sănătoși sunt obligați să poarte măști de protecție nu pentru a se proteja de COVID-19, ci pentru a le scădea imunitatea și pentru a se îmbolnăvi de multe alte boli. Specialiștii au stabilit că în urma purtării măștii de protecție crește cantitatea de dioxid de carbon din sânge și cetățenii se pot îmbolnăvi de cancer, diabet, obezitate și pot avea amețeli, stări de confuzie, de depresie, de paranoia, pot avea atacuri de panică, aritmie cardiacă, le pot fi distruși centrii memoriei din creier etc. Practic, se ajunge la o otrăvire a organismului purtătorilor de mască de protecție din cauza blocării oxigenării normale a sângelui.

Regimul Iohannis-Orban-Arafat i-a obligat pe oamenii sănătoși să poarte orice fel de mască pentru a se proteja de alți oameni sănătoși și să stea departe unul de altul, la o distanță de 1-2 m. Între timp, eventualii și foarte puținii bolnavi de COVID-19 sunt internați în spitale sau se află în carantină.

5.Numărul morților de COVID-19 a fost falsificat, în timpul celor două luni ale stării de urgență, cu știința și acordul Regimului Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat cu scopul de a-i speria pe oamenii sănătoși ca să stea închiși în case și, totodată, de ale inocula frica produsă de virusul gripal. Au fost date dispoziții, mai ales, la spitale și la medicii care au constatat decesul cetățenilor români ca să scrie că moartea a fost provocată de COVID-19. Ca urmare, așa cum a recunoscut public ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, la circa 87% dintre persoanele decedate a fost scris în mod fals în actele de deces că moartea a fost provocată de boala COVID 19. În multe cazuri, relatate în mass-media, aparținătorii decedaților au declarat că medicii le-au oferit bani pentru ca să accepte ca și cauză a morții boala COVID 19, cu toate că cei morți au decedat din cu totul alte cauze, mai ales a unor boli cronice. În realitate, în cele două luni ale stării de urgență în România au murit din cauza COVID-19 circa 140 de persoane și au fost vindecate cu puțin peste 10.000 de persoane. Aceste cifre confirmă faptul că în România nu a fost și nu este o pandemie de COVID -19 ci un GENOCID împotriva Poporului Român. În același interval de timp al stării de urgență au murit zilnic, în medie, 150 de bolnavi de cancer. Cu toate acestea, Regimul Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat nu a manifestat nicio grijă față de otrăvirea Poporului Român cu aditivi alimentari cancerigeni. În ultimii 30 de ani au murit din cauza cancerului în România circa 2.000.000 de cetățeni, iar peste 1.000.000 sunt înregistrați ca fiind bolnavi de cancer. Pe această temă Președintele României nu a instituit nicio stare de urgență, nu s-a arătat niciodată îngrijorat de starea de sănătate a celor suferinzi, iar Guvernul Orban nu a instituit starea de asediu.

La jumătatea lunii mai a.c. numărul total al românilor care sunt suspecți de COVID-19, al celor în carantină și al celor internați este de circa 30.000 în toată România.

Pentru continuarea GENOCIDULUI, Regimul Iohannis-Orban-Tătaru-Arafat a introdus în Parlament, în ziua de 11 mai a.c., cu încălcarea dispozițiilor Constituției un proiect de lege privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19. După votarea legii respective în zilele de 12 și 13 mai a.c., Președintele Iohannis a încălcat grav prevederile Constituției și a promulgat legea imediat, în 14 mai 2020, fără a respecta termenul constituțional de trei zile necesar pentru contestarea acesteia la Curtea Constituțională. Însă, pentru că legea prevede că intră în vigoare după trei zile de la publicarea acesteia în Monitorul Oficial, în noaptea de 14 spre 15 mai a.c., Guvernul Orban a adoptat ilegal o ordonanță de urgență cu un text aproape identic cu cel votat în Parlament pentru introducerea stării de alertă. În dimineața zilei de 18 mai a.c., de la ora 7,30, Guvernul Orban a aprobat o Hotărâre privind instaurarea stării de asediu pe tot teritoriul național, cu toate că în peste 3.000 de localități nu există persoane bolnave de COVID-19. În această situație faptică, Legea privind starea de alertă votată în 14 mai a.c. în Parlament dă posibilitatea Guvernului să instituie starea de alertă numai în unitățile administrativ-teritoriale unde există epidemie sau pandemie de COVID-19. Dar, o asemenea situație nu există în nicio localitate din România. Au ieșit din carantină cele câteva localități din județul Suceava și orașul Țăndărei. În aceste zile, în România nu se află nicio localitate în carantină din cauza bolii COVID-19. Cu toate acestea Guvernul insistă, în mod netemeinic și nelegal ca să aprobe Parlamentul Hotărârea sa referitoare la starea de asediu în întreaga Românie. Guvernul nu poate prezenta în Parlament și nici opiniei publice care este situația și care sunt localitățile cu pandemie de COVID-19. Împotriva Adevărului, Guvernul Orban vrea să atragă în cursă și să culpabilizeze Parlamentul în GENOCIDUL din România și i-a solicitat ca prin lege să aprobe, în termen de cinci zile, Hotărârea de Guvern privind starea de alertă în toate unitățile administrativ-teritoriale din România. Toată această nebunie în plan legislativ, cum n-a existat niciodată în ultimii 30 de ani, urmărește o absurditate: să asigure un cadru juridic ilegal și neconstituțional pentru ca să poată continua GENOCIDUL împotriva Poporului Român, după paravanul pandemiei de COVID-19.

Românii din Țara-mamă și cei umiliți și batjocoriți zilele trecute la reîntoarcerea în România au observat că boala COVID-19 nu a avut curajul să se apropie de Președintele Iohannis, Premierul Ludovic Orban, de membrii Guvernului și de alte personaje implicate în GENOCIDUL din țara noastră. De ce? Cu siguranță că se pregătesc să declare Adevărul la Parchet, în timpul cercetărilor penale. Le-a venit vremea multor persoane vinovate de crime împotriva umanității să dea și ei declarații pe propria răspundere și propria libertate.

Cu ajutorul Bunului Dumnezeu și prin unirea românilor de pretutindeni, trebuie oprit rapid GENOCIDUL împotriva Poporului Român, urmașul Poporului Primordial Get, strămoșul real al poporului nostru, Adevăratul Popor Ales de Dumnezeu și așezat, de cel puțin 10.000 de ani, în Grădina Maicii Domnului. Poporul Get a dat omenirii Scrierea Primordială, Alfabetul Primordial, Cifrele Primordiale (cele de la 0 la 9), Religia Primordială monoteistă, Civilizația Primordială, Cultura Primordială și Tradițiile Primordiale.

Autorii GENOCIDULUI au sperat că pot să ascundă pe vecie aceste Adevăruri în timpul GENOCIDULUI și apoi a Holocaustului împotriva Poporului Român!

Raportat la considerentele mai sus arătate vă solicit să procedați, în temeiul dispozițiilor legale în materie, la efectuarea de urgență a cercetărilor penale ce se impun cu consecința trimiterii în judecată a persoanelor care se fac vinovate de săvârșirea infracțiunii de GENOCID împotriva Poporului Român, în timpul pandemiei de COVID-19 din lunile martie, aprilie și mai 2020.

Dr.Gheorghe Funar

Cluj-Napoca,

20 mai 2020

Partajează această știre

Lasă un răspuns