Situat la parterul Iulius Mall, noul concept store este proiectat pentru a oferi o experiență de descoperire, inspirație și explorare spre eficiența energetică; vizitatorii care îi vor trece pragul în perioada 22 august-5 septembrie pot participa la o tombolă cu premii inedite.
Municipiul Cluj-Napoca devine din 22 august gazda primului concept store E.ON din România.Clujenii și nu numai vor avea ocazia să exploreze cele mai noi soluții pentru eficiență energetică, să se inspire din ideile și sfaturile experților privind economisirea energiei și să descopere servicii digitale de tip self-service pentrucontrolul consumului de energie,vizitând magazinul deschis de E.ON Energie România la parterul Iulius Mall.”
Spațiul vine ca răspuns la provocările și așteptărileconsumatorilor de energie și pune în lumină cele mai căutate produse și servicii de la E.ON, într-o galerie care reunește elemente media statice și interactive, cu echipamente energetice de ultimă generație.
„Suntem încântați să anunțăm deschiderea primului concept store E.ON, unic în regiune, ca parte a angajamentului nostru de a promova măsuri de eficiență energetică și un stil de viață sustenabil. Prin crearea unui spațiu inovativ, dedicat pentru învățare și descoperire, ne propunem să inspirăm vizitatorii să îmbrățișeze practici ecologice și să contribuie la un viitor mai durabil”, spune Claudia Griech, directorul general al E.ON Energie România.
„Pentru implementarea unui astfel de concept, este nevoie de o expertiză tehnică interdisciplinară ce stă la baza filosofiei de lucru Square One și a viziunii prin care încercăm să modelăm mai frumos viitorul. Toate proiectele noastre sunt unicat, croite special pe dorințele clientului, așadar arhitectura concept store-ului E.ON este atipică. Creativ, am dorit să generăm un obiect arhitectural atemporal, spectaculos,cuobiectivul unui impact vizual și care, în egală măsură, să reprezinte un spațiu familiar și cald, de aici și alegerea lemnului. Arhitectura spațiului poartă vizitatorul prin universul E.ON, prezentându-i soluțiile din portofoliu atât fizic cât și virtual, prin intermediul unor interfețe media fixe și interactive și prin parcurgerea unui traseu spațial organic, cu forme fluide, date de elementele cilindrice și sistemul de lumini. Astfel, vizitatorului îi generăm sentimentul de curiozitate, dorința de a descoperi atât spațiul, cât și conținutul expus. Trebuie să mulțumesc echipei E.ON pentru încrederea oferită și curajul de a accepta conceptul propus de noi”,a declarat arhitect Adrian Cancer-Zeana.
În cadrul spațiului inovativ, E.ON Energie România oferă servicii de consultanță personalizate, informații despre programe și subvenții privind achiziția de echipamente sustenabile, dar și acces de oriunde și oricând la platforme online pentru educarea unui comportament durabil. Vorbim despre soluții de încălzire cu centrale termice pe gaz, soluții de aer condiționat, soluții 2 în 1 pentru încălzire-răcire cu pompe de căldură, stații de încărcare pentru mobilitate electrică și sisteme fotovoltaice pentru producția de energie electrică din sursă solară, dar și soluții all-in-one, aplicații mobile pentru controlul consumului de energie.
Vizitatorii sunt ghidați pas cu pas într-o călătorie de la descoperire, la inspirație și explorare, prin accesul și expunerea la soluții energetice verzi și servicii digitale cu amprentă de carbon redusă.
Consultanții E.ON Energie România sunt prezenți pentru a personaliza sfaturile și soluțiile pentru eficiență energetică pe specificul fiecărui vizitator.
În viitor, concept store-ul E.ON își propune să devină și un hub educațional, prin găzduirea de evenimente ale partenerilor în sustenabilitate, experți ai brandurilor din portofoliul companiei.
Toți cei care vor vizitaacest nou magazinîn perioada 22 august-5 septembrie se pot înscrie în tombola cu premii substanțiale oferite de E.ON.
Mai multe informații despre soluțiile și serviciile E.ON sunt disponibile pe eon.ro.