Doi din trei clienți rezidențiali ai E.ON Energie România folosesc aplicația E.ON Myline

  • Transmiterea indexului, vizualizarea și plata facturilor,în topul operațiunilor făcute de clienți pe platforma digitală;
  • Clienții preferă accesarea platformei de pe telefonul mobil;
  • Anul viitor va fi implementată factura digitală;

 În medie, anual,circa 160.000 de clienți ai E.ON Energie România aleg să își facă un cont pe E.ON Mylinepentru ușurința și rapiditatea pe care le oferă platforma în ceea ce privește gestionarea contractelor de energie electrică/gaze naturale, locurilor de consum, consumului realizat,facturării și plății, respectiv accesul la informații actualizate și oferte personalizate de soluții de eficiență energetică.La acest moment, peste 2,18 milioane de clienți rezidențiali, reprezentând 66% din totalul acestei categorii,sunt înregistrați pe platforma online.

Accesarea de pe telefonul mobil, preferată de clienții E.ON

E.ON Myline se poate accesa atât de pe website, cât și de pe telefonul mobil, majoritatea clienților preferând aplicația mobilă.Cele mai accesate funcțiuni de către clienții rezidențiali sunt:transmiterea indexului de energie–48%vizualizarea/descărcarea facturilor–40% și plata facturilor– 13%.

În ceea ce privește transmiterea indexului privind consumul de gaze naturale/energie electrică care  asigură o factură ce reflectă consumul realizat, 84% dintre clienții E.ON utilizatori ai platformei preferă să facă această operațiune utilizând aplicația de pe telefonul mobil și doar 16% de pe website. Vizualizarea/descărcarea facturilor de pe aplicația mobilă este preferată de 77% dintre utilizatori, iar pentru plata facturilor proporția este împărțită între website și aplicația mobilă.

 Peste 1,77 milioane de facturi electronice

Clienții companiei au înțeles cât este de importantărenunțarea la factura pe suport de hârtie, un gest aparent mic, dar care,alături de alte măsuri, contribuie la protejarea mediului. Astfel, peste 1,77 milioanede clienți rezidențiali au optat pentru factura electronică, întrucât platforma E.ON Mylineare câteva funcționalități inedite care se adaugă celor legate de administrarea contractelor sau a locurilor de consum.

Utilizatorii pot adăuga o adresă de e-mail secundară pe contul creatși astfel, spre exemplu,chiriașii pot afla odată cu proprietarii care este perioada de trimis indexul, date despre factură și consum. O altă funcție a platformei permite simularea unei facturi, imediat după ce clientul a transmis consumul și astfel pot fi evaluate cheltuielile pentru respectiva perioadă și impactul asupra bugetului familiei.

De asemenea, platforma E.ON Myline are setări care permit plata facturii în două sau trei rate. Și, nu în ultimul rând, clientul poate solicita restituirea sau transferarea banilor plătiți în avans pe alt loc de consumsau într-un cont bancar.

Pentru anul viitorse are în vederemodificarea designului aplicației, implementareafacturii digitale, iar în perspectivă un flux de plată mult mai ușor pentru clienți, prin posibilitatea de salvare a cardurilor în E.ON Myline.

Pașii pentru crearea unui cont E.ON Myline

Pentru acrea un cont Myline, clienții E.ON au nevoie de codul de client, codul de încasare și de o adresă de e-mail. La încheierea unui contract de furnizare online, clienților li se creează automat un cont E.ON Myline, pe care îl pot activa cu ajutorul linkului trimis pe adresa de e-mail. Accesul în cont este gratuit și disponibil 24/7.

Partajează această știre

Lasă un răspuns