Documentele pentru șomaj tehnic se transmit electronic la AJOFM Hunedoara

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Hunedoara informează agenții economici cu privire la faptul că, începând cu data de 01/11/2021, documentele necesare acordării șomajului tehnic în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 111 din 2 octombrie 2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea Coronavirusului SARS-CoV-2, se vor transmite electronic prin aplicatia PISA accesand link-ul:

www.locuridemuncaharghita.ro, meniul Servicii PISA.

Detalii se pot solicita telefonic la tel. 0755.99.99.12.

Pentru informații actualizate, agenții economici sunt rugați să consulte periodic site-ul ANOFM www.anofm.ro.

Partajează această știre

Lasă un răspuns