Începând de luni, 11 aprilie 2022, prin intermediul unui portal de servicii electronice (https://se.primariadeva.ro/cmsSE/), devenii vor economisi timp pentru depunerea de formulare, cereri, autorizații, programări și pentru plata taxelor și impozitelor.
Cei care nu pot accesa serviciile online, sunt invitați la sediul Primăriei Municipiului Deva, unde vor putea face diverse plăți (cu cardul) și operațiuni electronice prin intermediul unui terminal aflat în holul Primăriei, în baza cărții de identitate.
Pentru accesarea serviciilor online, cetățenii își vor crea un cont de utilizator care le va permite să-și vizualizeze bunurile mobile și imobile, precum și situația impozitelor la zi.
Serviciile de digitalizare au fost dezvoltate în cadrul unui proiect finanțat din fonduri europene și constituie un nou pas în digitalizarea Primăriei Deva.
Operațiunile electronice pe care locuitorii municipiului Deva le pot solicita online acoperă toate departamentele instituției. Cetățenii vor putea opta, de la caz la caz, pentru primirea răspunsului în contul de utilizator creat sau pentru ridicarea personală a documentelor de la sediul Primăriei Municipiului Deva.