Modalitatea de primire în audiență a cetățenilor de către conducerea Instituției Prefectului – județul Hunedoara a fost schimbată începând cu data de 01 iulie 2020.
Pentru a solicita primirea în audiență, cetățenii vor transmite o cerere scrisă în acest sens care va trebui să conțină următoarele elemente: datele de identificare ale solicitantului, obiectul solicitării și persoana la care dorește să fie primit în audiență (prefect, subprefect).
De menționat este faptul că, prin rezoluție scrisă se poate dispune aprobarea cererii, clasarea sau soluționarea de către unul dintre compartimentele de specialitate, conform Ordinului nr. 33/2020 privind activităţile de soluţionare a petiţiilor, primire în audienţă şi consiliere a cetăţenilor în Ministerul Afacerilor Interne.
În cazul aprobării cererii de primire în audiență, solicitantul va fi informat telefonic sau în scris despre data când acesta va fi primt în audiență.
Formularul pentru înscrierea în audiență poate fi descărcat de pe pagina de internet a Instituției Prefectului – județul Hunedoara, secțiunea Informații de interes public – Formulare tip.
https://hd.prefectura.mai.gov.ro/informatii-de-interes-public/formulare-tip/
Ținând cont de faptul că până pe data de 16 iulie 2020 inclusiv, la nivelul întregii țări este în vigoare starea de alertă, iar la nivelul județului Hunedoara prin Ordinul de prefect nr. 187/14.05.2020 activitățile de relații cu publicul, de primire în audiență și de consiliere a cetățenilor reglementate prin OMAI 33/2020 sunt suspendate, recomandăm cetățenilor care doresc să se adreseze Insituției Prefectului – județul Hunedoara să transmită solicitările prin:
- utilizarea poștei electronice: [email protected];
- trimiterea prin intermediul Poștei Române;
- transmiterea pe nr. de fax: 0254/215099.