Având în vedere situația creată la nivel național de apariția virusului COVID 19, și pentru limitarea propagării virusului la nivelul județului, Casa de Asigurări de Sănătate Hunedoara adresează asiguraților rugămintea de a limita, pe cât posibil, deplasarea la ghișeele instituției.
Astfel, pentru dobândirea calității de asigurat, respectiv coasigurat, documentele necesare pot fi transmise prin:
- Poștă – CAS Hunedoara, loc. Deva, str. 1 Decembrie, nr. 16, jud. Hunedoara.
- E-mail – [email protected]; [email protected]; [email protected].
- Fax – 0254. 218.911.
Pentru eliberarea cardului european de sănătate și pentru dispozitive medicale, documentele pot fi transmise prin poștă.
Totodată, pentru orice informații, sugestii, recomandări, vă stăm la dispoziție la numărul de telefon 0254.219.280.
Recomandăm asiguraților ca, la intrarea în instituție să își dezinfecteze mâinile folosind dezinfectantul pus la dispoziție, iar persoanelor care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree) să poarte mască de protecție.