CJ Hunedoara a găzduit, luni, o întâlnire care a avut ca temă strategia de branding și dezvoltare turistică a Hațegului/ Țara Hațegului

La discuții au participat primari din Țara Hațegului interesați de obiectivele propuse prin această strategie și de modalitățile de colaborare în vederea promovării zonei ca și destinație turistică națională și internațională.

Inițiatorii proiectului, Destinația de Ecoturism Țara Hațegului – Retezat și Asociația de Turism Retezat își propun extinderea strategiei de branding la nivelul întregii zone istorice a Țării Hațegului, pentru dezvoltarea unui turism durabil, care va atrage după sine dezvoltarea tuturor comunităților locale din acest areal.

„Realizarea unei strategii de branding ne va ajuta să promovăm această zonă la adevărata sa valoare. Suntem interesați ca Țara Hațegului să devină destinație de vacanță și să atragă tot mai mulți turiști care să petreacă mai multe zile aici. Pentru a obține rezultate certe în această direcție, mă gândesc la realizarea unei asocieri între CJ Hunedoara, primăriile din Țara Hațegului și ONG-urile implicate în acest proiect” a declarat președintele Consiliului Județean Hunedoara, Laurențiu Nistor.

Invitatul special al întâlnirii de lucru a fost Felix Tătaru, specialistul care lucrează la realizarea strategiei de branding a Hațegului/Țării Hațegului.

Brandingul este transformarea unui loc dintr-un teritoriu geografic într-un spațiu al poveștilor, emoțiilor și oamenilor vii. Unul dintre obiectivele importante ale brandingului unui loc este de a construi o identitate și un sens de apartenență pentru comunitate, pe care să se bazeze întreaga dezvoltare ulterioară. Echipa de specialiști lucrează, în prezent, la realizarea unui produs turistic valoros prin intermediul căruia, în termen de 10 ani, să se atingă obiectivele propuse printre care se numără: creșterea duratei de ședere a turiștilor în zonă și Țara Hațegului, recunoscută ca destinație de vacanță la nivel național și internațional.

Partajează această știre

Lasă un răspuns