De luni, 14 decembrie 2020, începe plata indemnizațiilor pentru președinții, locțiitorii și membrii secțiilor de votare, operatori de calculator, operatori de rezervă, informaticieni, personal tehnic auxiliar și coordonatorul personalului tehnic auxiliar, din municipiul Deva și localitățile aparținătoare.
În perioada 14-18 decembrie 2020, Primăria Municipiului Deva va face plata indemnizațiilor pentru cele 46 secții de votare care au funcționat la alegerile parlamentare din data de 6 decembrie 2020.
Astfel, de luni, 14 decembrie 2020, încep plățile electronice pentru membrii secțiilor de votare, iar de marți, 15 decembrie, încep plățile pentru cei care au optat să își ridice personal banii de la casieria Primăriei Municipiului Deva, situată pe Bulevardul 1 Decembrie nr.10 (Casa Căsătoriilor).
Indemnizația se va elibera personal, pe baza actului de identitate valabil, în original sau, după caz, a procurii notariale, în cazul prezentării altei persoane decât cea înscrisă în statul de plată, respectiv actul de identitate al persoanei împuternicite, conform următorului program:
ZIUA | INTERVAL ORAR | SECȚII |
MARȚI
15.12.2020 |
8:30-17:00 | 1-15 |
MIERCURI
16.12.2020 |
8:30-17:00 | 16-31 |
JOI
17.12.2020 |
8:30-17:00 | 32-46 |
VINERI
18.12.2020 |
8:30-14:00 | pentru cei care nu au reușit să-și ridice banii de la casierie în perioada 15.12.-17.12.2020 |
Facem apel către persoanele care vor ridica sumele în numerar, de la casierie, să respecte normele de protecție sanitară impuse în această perioadă, inclusiv purtarea măștii în zona de așteptare din exteriorul sediului Casei Căsătoriilor și păstarea distanței fizice de cel puțin 1,5 m.
De asemenea, cei care ridică banii sunt rugați să aibă asupra lor cartea de identitate și un pix propriu cu care vor semna de primire pentru bani, pentru a se reduce astfel contactul cu suprafețele și obiectele comune.