Aproape 700 de dosare pentru acordarea indemnizaţiei de creştere a copilului, stimulentului de inserţie sau alocaţiei de stat pentru copii au fost prelucrate, de la începutul anului, de către Direcția de Asistență Socială Deva – în creștere cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterea se explică prin existența unui număr mai mare de persoane care realizează venituri înainte de nașterea copilului, beneficiind astfel de prevederile OUG nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copilului.
Direcția de Asistență Socială Deva preia, în continuare, dosare pentru acordarea celor trei beneficii de asistență socială.
Cererea prin care se solicită acordarea indemnizației pentru creșterea copilului/stimulentului de inserție/alocației de stat pentru copii, precum şi actele necesare pentru întocmirea dosarelor pot fi consultate pe www.primariadeva.ro, Secțiunea Direcția de Asistență Socială – PROBLEME / TIPIZATE / LĂMURIRI (link: http://www.primariadeva.ro/probleme-tipizate-lamuriri-directia-de-asistenta-sociala/).
Documentele se depun, pentru VERIFICARE, la sediul Direcției de Asistență Socială Deva (str. I.L. Caragiale, nr. 4), etaj I, camera 3B sau se transmit electronic, pe adresa de e-mail: [email protected]. În cel mult 24 de ore de la depunerea/transmiterea dosarelor, solicitanții vor fi înștiințați telefonic cu privire la rezultatul verificării.
Plata indemnizației pentru creșterea copilului, a stimulentului de inserție și alocației de stat pentru copii se efectuează de către Agenția Județeană de Plăți și Inspecție Socială Hunedoara.
Informații suplimentare se pot obține la numerele de telefon 0755.878.814 sau 0799.992.311 (Serviciul Evidență și Plată Beneficii de Asistență Socială), de luni până joi – între orele 8:00-16:30 sau vineri – între orele 8:00-14:00.
Direcția de Asistență Socială Deva